Έρευνα για τη μυστική στόχευση εφήβων από την Google και τη Meta

Έρευνα για τη μυστική στόχευση εφήβων από την Google και τη Meta

<span id=seo_<a href=https://politic.

gr?p=1832833>meta>Οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές εξετάζουν τη μυστική συνεργασία GoogleMeta για την εξατομίκευση διαφημίσεων σε εφήβους. Οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές ζήτησαν από την Google να παρέχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με μια μυστική διαφημιστική συνεργασία με τη Meta, η οποία παρακάμπτει τους κανόνες της ίδιας της εταιρείας αναζήτησης *σχετικά με το πώς πρέπει να αντιμετωπίζονται οι ανήλικοι στο διαδίκτυο* . Αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής εξετάζουν μια σειρά από διαφημιστικές καμπάνιες που προωθούν το Instagram σε εφήβους στο YouTube.

*Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλούνται οι Financial Times*, οι ρυθμιστικές αρχές της επιτροπής διέταξαν τους δικηγόρους της Alphabet, της μητρικής εταιρείας της Google, να ελέγξουν και να συγκεντρώνουν δεδομένα, παρουσιάσεις, εσωτερικές συνομιλίες και email που σχετίζονται με τις διαφημιστικές καμπάνιες . Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι το υλικό αυτό συγκεντρώθηκε στην εσωτερική έρευνα της Google, με την κωδική ονομασία Tangerine Owl.

Κατά τη διάρκεια της διαφημιστικής καμπάνιας, το προσωπικό της Google βοηθούσε τη Meta να παρακάμψει τις πολιτικές της εταιρείας αναζήτησης σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η διαδικτυακή διαφήμιση μπορεί να κατευθύνεται σε ανηλίκους. Ενώ η Google απαγορεύει την εξατομίκευση διαφημίσεων για εφήβους, αυτή η καμπάνια ώθησε σκόπιμα μηνύματα σε μια ομάδα χρηστών που χαρακτηρίζονται ως άγνωστοι στο σύστημά της.

Χρησιμοποιώντας εσωτερικά δεδομένα που έδειχναν ότι αυτή η ομάδα στρέφεται σε άτομα κάτω των 18 ετών, η Spark Foundry, θυγατρική του γαλλικού διαφημιστικού κολοσσού Publicis, ξεκίνησε ένα πιλοτικό πρόγραμμα μάρκετινγκ στον Καναδά. Ωστόσο, μετά το δημοσίευμα των FT το έργο ακυρώθηκε.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play