Eurobank: Online πωλήσεις ακόμη και χωρίς e-shop

Eurobank: Online πωλήσεις ακόμη και χωρίς e-shop

Σε επίσπευση της διαδικασίας ενεργοποίησης της υπηρεσίας Eurobank Payment Link, που επιτρέπει τη διενέργεια συναλλαγών χωρίς να χρειάζεται φυσικό POS και χωρίς η επιχείρηση να διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) έχει προχωρήσει η Eurobank, αντιλαμβανόμενη πλήρως, όπως αναφέρει σε σημερινή της ανακοίνωση, την επιτακτική ανάγκη των επιχειρήσεων να ανταποκριθούν ομαλά στην τρέχουσα δύσκολη συγκυρία για πωλήσεις μέσα από το click away.

Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, με το Eurobank Payment Link οποιαδήποτε επιχείρηση διενεργεί πωλήσεις κυριολεκτικά με ένα κλικ, στέλνοντας αιτήματα πληρωμής στους πελάτες της με μια απλή διαδικασία, ενώ οι πληρωμές γίνονται με κάρτα γρήγορα και με ασφάλεια. 

Πωλήσεις χωρίς e-shop
Με την υπηρεσία Eurobank Payment Link ακόμα και μικρές επιχειρήσεις λιανικής που δεν διαθέτουν e-shop μπορούν να εξυπηρετούν τους πελάτες τους οι οποίοι μπορούν να εξοφλήσουν τις αγορές τους με την κάρτα τους.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, αρκεί μόνο η επιχείρηση να δέχεται από τους πελάτες της παραγγελίες από το τηλέφωνο και παραλαβή από το κατάστημα (click away), παραγγελίες από το τηλέφωνο και αποστολή με courier καθώς και παραγγελίες με email ή από άλλο μέσο, π.χ. social media.
Μόλις ο πελάτης ενημερώσει για τα προϊόντα που θέλει να αγοράσει, η επιχείρηση δημιουργεί και στέλνει link από το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή της, με αίτημα πληρωμής για την ολοκλήρωση της συναλλαγής.

Διαδικασία αποστολής αιτημάτων πληρωμής

Για να δημιουργηθεί και να σταλεί στον πελάτη link με αίτημα πληρωμής η επιχείρηση ακολουθεί τρία βήματα:
1.Σύνδεση στην πλατφόρμα ePOS της Eurobank, όπου συμπληρώνονται τα στοιχεία του πελάτη και της συναλλαγής.
2.Δημιουργία του link με το αίτημα πληρωμής που αποστέλλεται στον πελάτη, για να κάνει την πληρωμή της παραγγελίας του στην επιχείρηση.
3.Επιλογή του τρόπου επικοινωνίας και αποστολής του link στον πελάτη – αυτόματα με email μέσα από την πλατφόρμα ePOS της Eurobank ή με επεξεργασία και αποστολή από την επιχείρηση (με email, SMS ή/και μέσω social media).

Ο πελάτης λαμβάνει το link με το αίτημα πληρωμής και ολοκληρώνει την πληρωμή του online με την κάρτα του, εφάπαξ ή με δόσεις. Επιπρόσθετα, ο πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονική επιβεβαίωση για την ολοκλήρωση της πληρωμής του. Χρησιμοποιώντας την υπηρεσία Eurobank Payment Link για τη δημιουργία και αποστολή αιτημάτων πληρωμής στους πελάτες της, η επιχείρηση δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος.
Υπενθυμίζεται ότι οι επιχειρήσεις επιβαρύνονται μόνο με την προμήθεια για την εκκαθάριση της συναλλαγής.

Πρόκειται για μια υπηρεσία που προσφέρει τη δυνατότητα πωλήσεων και εισπράξεων ακόμα και σε επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν τις αναγκαίες υποδομές ηλεκτρονικού εμπορίου. Συνολικά περισσότερες από 1.500 επιχειρήσεις κάνουν ήδη χρήση της υπηρεσίας, ενώ, μόλις το τελευταίο δίμηνο, πάνω από 500 επιχειρήσεις απέκτησαν το Eurobank Payment Link. Αιτήσεις μπορούν να γίνουν είτε στο www.eurobank.gr ή σε κάποιο από τα καταστήματα της Τράπεζας, και με την ενεργοποίηση του Eurobank Payment Link, το πολύ σε μία εβδομάδα, η επιχείρηση που κάνει χρήση της υπηρεσίας μπορεί να βλέπει τα χρήματα στο λογαριασμό της την επόμενη εργάσιμη μέρα από την εκκαθάριση.
 

©Πηγή: amna.gr

Loading