Euroleague: Στοιχεία που επιβεβαιώνουν τις προβολές των 18 ομάδων στα social media

Euroleague: Στοιχεία που επιβεβαιώνουν τις προβολές των 18 ομάδων στα social media

Αναλυτικά στοιχεία για τις προβολές των ομάδων της Euroleague στα social media, διαψεύδουν φήμες και εστιάζουν σε ακριβή δεδομένα. Η Euroleague προχώρησε σε επίσημη ανακοίνωση με την οποία απορρίπτει πρόσφατες φήμες σχετικά με τις προβολές που καταγράφουν οι 18 ομάδες της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η διοργανώτρια αρχή ξεκαθαρίζει ότι τα δεδομένα που διέρρευσαν δεν αντανακλούν με ακρίβεια τις προβολές βίντεο των ομάδων που συμμετέχουν στην Turkish Airlines EuroLeague ούτε τα συνολικά στοιχεία της λίγκας. Ανάμεσα στα προβλήματα που αναγνωρίστηκαν είναι οι ανακρίβειες που προήλθαν από ασυνέπεια στα υποκείμενα δεδομένα.

Παράλληλα, η Euroleague αποκαλύπτει τα ακριβή στοιχεία προβολών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την περίοδο από 1η Ιουλίου έως 31 Δεκεμβρίου 2024, τα οποία βασίζονται αποκλειστικά σε Facebook, Instagram (εξαιρουμένων των Stories) και Χ. Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται ο Παναθηναϊκός με 90 εκατ. προβολές, ακολουθούμενος από την Παρτιζάν (84.1 εκατ.), τον Ερυθρό Αστέρα (73.5 εκατ.) και άλλες ομάδες.

Η Euroleague επισημαίνει επίσης ότι διερευνά την πηγή της μη εξουσιοδοτημένης διαρροής και θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να διασφαλίσει ότι τέτοια περιστατικά δεν θα επαναληφθούν στο μέλλον. Οι συμμετέχουσες ομάδες έχουν ήδη λάβει τις ενημερωμένες και ορθές εκθέσεις σχετικά με τις προβολές τους.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play