Eurostat: Ραγδαία αύξηση στις ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα, αν και υπολείπεται του ευρωπαϊκού μέσου όρου

Eurostat: Ραγδαία αύξηση στις ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα, αν και υπολείπεται του ευρωπαϊκού μέσου όρου

Η ηλεκτρονική εμπορία στην Ελλάδα αυξάνεται, αλλά παραμένει κάτω από τον μέσο ευρωπαϊκό όρο. Η ψηφιακή επανάσταση έχει αναμορφώσει ριζικά τις συνήθειες των καταναλωτών, καθώς οι ηλεκτρονικές αγορές συνεχίζουν να κερδίζουν έδαφος στην Ελλάδα. Τα τελευταία στοιχεία της Eurostat δείχνουν ότι το 77% των χρηστών του διαδικτύου στην Ελλάδα πραγματοποίησαν αγορές ή παραγγελίες για προσωπική χρήση το 2024, από το 59% το 2014. Οι ηλεκτρονικές αγορές έχουν αναπτυχθεί δραματικά την τελευταία δεκαετία, με τα είδη ένδυσης να κατέχουν την πλειοψηφία των πωλήσεων.

Αν και η Ελλάδα βρίσκεται κοντά στον μέσο όρο των κρατών της Ευρώπης, με ποσοστό 75% ηλεκτρονικών αγορών, παραμένει πίσω από χώρες όπως η Ιρλανδία και η Δανία. Το ποσοστό των Ελλήνων που συνδέθηκαν στο διαδίκτυο έφτασε το 87%, αλλά παραμένει κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο του 94%. Σημαντική αύξηση παρατηρείται και στον τομέα των online αγορών, ο οποίος παρουσίασε εκρηκτική ανάπτυξη κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Αναφορικά με τα είδη που προτιμούν οι καταναλωτές, το 2024 οι πωλήσεις ηλεκτρονικών αγορών επικεντρώνονται σε είδη ένδυσης (45%), παραδόσεις φαγητού (21%), και καλλυντικά (20%). Επιπλέον, οι νεότεροι χρήστες, ηλικίας 25-34 ετών, αντιπροσωπεύουν την πλειονότητα των διαδικτυακών αγοραστών.

Καθώς η αγορά συνεχίζει να εξελίσσεται, οι Έλληνες καταναλωτές προσαρμόζονται στις νέες ψηφιακές συνθήκες, αλλά η πρόοδος παραμένει άνιση σε σύγκριση με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους πολίτες.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play