Η Lidl Ελλάς ξεχώρισε φέτος στα Event Awards, τον θεσμό των βραβείων που αναδεικνύει και επιβραβεύει τα πιο δημιουργικά και καινοτόμα έργα της ζωντανής επικοινωνίας, αυτής των εκδηλώσεων, που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες και επικοινωνούν με τρόπο δημιουργικό και αποτελεσματικό το μήνυμα μιας μάρκας, ενός οργανισμού ή μιας ομάδας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Lidl, η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρίας απέσπασε συνολικά 6 διακρίσεις:
Για το καινοτόμο και πρωτότυπο escape room που προσομοιώνει το περιβάλλον εργασίας της εταιρίας “ The Lidl Skills Trap Escape Room Challenge” του Τομέα HR Marketing:
- Gold βραβείο στην κατηγορία «Corporate Events | Employer Branding»
- Gold βραβείο στην κατηγορία «Brands & Experiences | Road Shows»
- Silver βραβείο στην κατηγορία «Brands & Experiences | Pop-up»
- Silver βραβείο στην κατηγορία «Marketing & Communication | Digital Experience»
- Silver βραβείο στην κατηγορία «Marketing & Communication | Καμπάνια Integrate Marketing»
Για το Kick Off Event του διατμηματικού έργου ανάπτυξης εργαζομένων «Leaders@Tomorrow» στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ), με την παρουσία θρυλικού Έλληνα προπονητή και διεθνούς φήμης Έλληνα καλαθοσφαιριστή:
- Bronze βραβείο στην κατηγορία «Corporate Events | Kick-offs Πωλήσεων / Marketing»
Η Νικολέττα Κολομπούρδα, HR Director & Member of the Board, δήλωσε σχετικά: «Είμαι πολύ περήφανη που τομείς της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού κατάφεραν να διακριθούν σε έναν ακόμη θεσμό. Με μεγάλη μου χαρά βλέπω τους κόπους τους να επιβραβεύονται – είτε με καινοτόμα projects που αποδεικνύουν πόσο κοντά είμαστε στους νέους, είτε με δράσεις που αναπτύσσουμε για να εξελίξουμε τους ανθρώπους μας. Ευχαριστώ ειλικρινά όλη μου την ομάδα για την αφοσίωσή της, αλλά και όλες τις ομάδες της Lidl Ελλάς που συνέβαλαν σε αυτό το πολυβραβευμένο αποτέλεσμα, ειδικά σε μία τέτοια ιδιαίτερα απαιτητική χρονιά!»
Η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού της Lidl Ελλάς επενδύει συνεχώς σε καινοτόμες δράσεις που τη φέρνουν πιο κοντά και ενισχύουν την ελκυστικότητά της στη νέα γενιά. Κάτι τέτοιο, άλλωστε, αποδεικνύεται κι από την αναγνώρισή της ως Νο1 Employer of Choice (Εργοδότης Επιλογής) 2020 από τη Γενιά Υ (millennials), σύμφωνα με την ανεξάρτητη έρευνα του kariera.gr με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επίσης, επενδύει συνεχώς στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των εργαζομένων της. Η Lidl Ελλάς προχωρά δυναμικά στον δρόμο που έχει χαράξει, με καινοτόμες ενέργειες και δράσεις, με στόχο να παραμείνει κορυφαίος εργοδότης επιλογής, τόσο για τους εργαζομένους της, όσο και για τους δυνητικούς υποψήφιους στο σύνολο της αγοράς εργασίας, τονίζεται στην σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.