Η ανησυχία για το κλίμα οδηγεί τους πολίτες της Φινλανδίας σε μειωμένες αγορές και αλλαγές στον τρόπο ζωής τους. Οι καταναλωτικές συνήθειες στη Φινλανδία έχουν αλλάξει ραγδαία τον τελευταίο καιρό, καθώς οι πολίτες στρέφονται σε πιο βιώσιμες πρακτικές με στόχο τη βελτίωση των κλιματικών συνθηκών για το μέλλον. Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές κάνουν λιγότερες αγορές για λόγους που σχετίζονται με το κλίμα, όπως αποκαλύπτουν νέες έρευνες.
Σύμφωνα με μελέτες που διεξήχθησαν σε συνεργασία με τέσσερα υπουργεία, πάνω από 2.000 άτομα συμμετείχαν σε έρευνες σχετικά με την κλιματική αλλαγή, την απώλεια της βιοποικιλότητας και την προσωπική ευθύνη. Πάνω από το 85% των συμμετεχόντων έχει παρατηρήσει τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και το 88% τις συνέπειες της εξαφάνισης της φύσης.
Η αύξηση της ευαισθητοποίησης γύρω από την κλιματική αλλαγή έχει ενθαρρύνει περισσότερους από το 40% των ερωτηθέντων να προσαρμόσουν τις καθημερινές τους συνήθειες, ενώ το 53% έχει ήδη μειώσει τις αγορές του. Παρά τις προκλήσεις, σχεδόν όλοι (91%) συμφωνούν ότι τα προϊόντα πρέπει να σχεδιάζονται για μεγαλύτερη διάρκεια, ακόμα και αν αυτό σημαίνει υψηλότερο κόστος.
Αν και οι Φινλανδοί είναι πρόθυμοι να συμβάλλουν στη μείωση των ατμοσφαιρικών ρύπων, η κοινή γνώμη είναι διχασμένη ως προς τη στήριξη μιας διατροφής βασισμένη σε φυτικά προϊόντα. Η προστασία της φύσης θεωρείται αναγκαία για τη φινλανδική ταυτότητα, με το 96% των ερωτηθέντων να την αναγνωρίζει ως κομβικό ζήτημα. Παράλληλα, το 62% των συμμετεχόντων πιστεύει ότι η χώρα πρέπει να λάβει επαρκή μέτρα για να επιτύχει τη μηδενική εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2035.
Πηγή περιεχομένου: in.gr