Η Formula 1 αναζητά νέους τηλεοπτικούς συνεργάτες στην Αμερική, με προκλήσεις λόγω του μεταβαλλόμενου τοπίου των ΜΜΕ. Η Formula 1, ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα αθλήματα παγκοσμίως, αντιμετωπίζει προκλήσεις στην εκμετάλλευση της ανανεωμένης της δημοτικότητας μέσω τηλεοπτικών δικαιωμάτων. Η Liberty Media, η οποία εξαγόρασε τη F1 το 2017, προσπαθεί να διαπραγματευτεί ένα πακέτο δικαιωμάτων που κυμαίνεται από 150 έως 180 εκατομμύρια δολάρια ετησίως, αρχής γενομένης από τη σεζόν 2026. Αυτό το ποσό είναι σχεδόν διπλάσιο από αυτό που πληρώνει σήμερα το ESPN και είναι μακριά από την προηγούμενη συμφωνία του 2018.
Παρά την αυξημένη τηλεθέαση των ζωντανών αγώνων στις ΗΠΑ, η κατάσταση παραμένει δύσκολη για τους παρόχους, καθώς οι Netflix, Warner Bros. Discovery, Fox, Amazon και NBC δείχνουν να υποβάλλουν μέτριες προσφορές στην τρέχουσα τιμή. Ο σύμβουλος αθλητικών μέσων, Πάτρικ Κρέικς, τόνισε ότι η δημοτικότητα της F1 δεν μεταφράζεται σε ισχυρές οικονομικές προσφορές.
Η κατάσταση αυτή καταδεικνύει την αυξανόμενη δυσκολία για τις εταιρείες ψυχαγωγίας να δικαιολογήσουν τις δαπάνες για αθλήματα εκτός του NBA και του NFL. Η F1 και οι τηλεοπτικοί αγώνες στην Αμερική υποδηλώνουν την ανάγκη για νέες στρατηγικές για την αύξηση της θεαματικότητας και των εσόδων, καθώς οι προσδοκίες για την επόμενη συμφωνία παραμένουν υψηλές, αν και αβέβαιες.
Πηγή περιεχομένου: in.gr