Αύξηση πωλήσεων τόσο στο Β’ τρίμηνο του έτους όσο και συνολικά για το Α’ εξάμηνο εμφάνισε η εισηγμένη εταιρεία κλάδου επαγγελματικών ψυγείων Frigoglass ΑΒΕΕ, σύμφωνα με οικονομικά αποτελέσματα που δημοσιοποίησε σήμερα.
Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία, οι πωλήσεις το β’ τρίμηνο κατέγραψαν άνοδο 14,2% στα 162,697 εκατ. ευρώ και στο α’ εξάμηνο 16,2% στα 288,262 εκατ. ευρώ.
Τα καθαρά της κέρδη διαμορφώθηκαν το β’ τρίμηνο στα 8,775 εκατ. ευρώ και στα 10,806 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο, από ζημιές 836 χιλ. ευρώ και 4,506 εκατ. ευρώ αντίστοιχα πέρυσι.
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, τα κυριότερα στοιχεία του δεύτερου τριμήνου 2019 ήσαν:
– Ισχυρή επίδοση δευτέρου τριμήνου με διψήφια αύξηση των πωλήσεων και βελτίωση του περιθωρίου EBITDA
– Συνέχιση της αύξησης των πωλήσεων του κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης κατά 14%, ως αποτέλεσμα των επενδύσεων των πελατών μας σε επαγγελματικά ψυγεία στην Ευρώπη καθώς και της επίδοσης της Frigoserve
– Διψήφια ανάπτυξη των πωλήσεων του κλάδου Υαλουργίας, λόγω αύξησης όγκου πωλήσεων και τιμών
– Αύξηση του συγκρίσιμου περιθωρίου EBITDA κατά 140 μονάδες βάσης, σε 17,8%, λόγω βελτιωμένης απορρόφησης των εξόδων παραγωγής, εξοικονόμησης κόστους των πρώτων υλών και αύξησης της παραγωγικότητας
– Δημιουργία ισχυρών ελεύθερων ταμειακών ροών, με αποτέλεσμα τη βελτίωση του δείκτη Καθαρού Δανεισμού προς 12μηνο EBITDA στο 3,1
Ο κύριος Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass, αναφερόμενα στα παραπάνω αποτελέσματα σχολίασε: “Πετύχαμε άλλο ένα τρίμηνο καλών αποτελεσμάτων με διψήφια αύξηση των πωλήσεων και βελτίωση του συγκρίσιμου περιθωρίου EBITDA, παράλληλα με τη δημιουργία ισχυρών ελεύθερων ταμειακών ροών.
Τα αποτελέσματα αποδεικνύουν τη σταθερή μας προσήλωση στην υλοποίηση της εμπορικής μας πολιτικής για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας με τους οποίους έχουμε στρατηγική συνεργασία, καθώς και των πρωτοβουλιών μείωσης του λειτουργικού κόστους.
Με βάση την μέχρι σήμερα επίδοση μας, αναμένουμε για δεύτερο συνεχόμενο έτος, από την ολοκλήρωση της κεφαλαιακής αναδιάρθρωσης, αύξηση των πωλήσεων και διεύρυνση του περιθωρίου κέρδους, ενισχυμένο επίσης από την εξοικονόμηση κόστους που σχετίζεται με τη βελτίωση του παραγωγικού μας ιστού.”