Η Porsche χάνει έδαφος στην Κίνα καθώς οι Κινέζοι καταναλωτές προτιμούν τα πιο προσιτά και καινοτόμα ηλεκτρικά οχήματα. Από τη δεκαετία του 1990, οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες κυριαρχούσαν στην κινεζική αγορά των premium αυτοκινήτων, επισημαίνοντας τη στήριξη και τη γοητεία που ασκούσαν στους Κινέζους καταναλωτές. Ωστόσο, αυτές οι εποχές φαίνεται πως έχουν παρέλθει. Οι Κινέζοι πλέον δείχνουν λιγότερο ενδιαφέρον για μοντέλα όπως η Porsche, παρότι είναι σε θέση να αποκτήσουν ένα πανέμορφο Taycan.
Η Porsche δήλωσε πρόσφατα ότι οι παραδόσεις της στην Κίνα μειώθηκαν κατά 28% το 2024. Η μείωση αυτή είναι σημαντική και επηρεάζει συνολικά τις παγκόσμιες παραδόσεις της, οι οποίες μειώθηκαν κατά 3%. Σε αντίθεση, η Xiaomi, με το SU7 μοντέλο της, έχει κερδίσει έδαφος, πωλώντας περισσότερα από 100.000 αυτοκίνητα πέρυσι, αποδεικνύοντας τη δυναμική των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών.
Η ταχύτατη ανάπτυξη και η καινοτομία των κινεζικών κατασκευαστών έχει προκαλέσει προκλήσεις στις παραδοσιακές γερμανικές μάρκες. Σύμφωνα με ειδικούς, οι γερμανοί κατασκευαστές δεν έχουν καταφέρει να υιοθετήσουν νέες τεχνολογίες όπως τα ηλεκτρικά οχήματα με προηγμένο λογισμικό και τεχνητή νοημοσύνη, γεγονός που τους έχει αφήσει πίσω στην εξελισσόμενη αγορά.
Η δυσμενής αυτή συγκυρία οδήγησε την Porsche να ανακοινώσει περικοπές έως και 1.900 θέσεων εργασίας στη Γερμανία, εν μέσω της πτώσης της παγκόσμιας ζήτησης. Οι πωλήσεις του Taycan μειώθηκαν σχεδόν στο ήμισυ πέρυσι, αντανακλώντας τις αλλαγές στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Πηγή περιεχομένου: in.gr