Η Guinness ανακοινώνει πλαφόν διανομής για να διατηρήσει τη διαθεσιμότητα ενόψει της εορταστικής περιόδου. Η μπίρα Guinness, η εμβληματική ιρλανδέζικη stout, διακρίνεται για το πλούσιο καφέ χρώμα και την κρεμώδη κεφαλή αφρού της. Αξιοσημείωτο είναι ότι η σωστή σερβιρισμένη Guinness απαιτεί ακριβώς 119,5 δευτερόλεπτα. Η δημοτικότητά της έχει αυξηθεί τα τελευταία δύο χρόνια, προσελκύοντας ιδιαίτερα νέους και γυναίκες, γεγονός που ενισχύει την παρουσία της στα βρετανικά παμπ.
Αν και οι συνολικές πωλήσεις μπίρας στο Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσαν πτώση 0,5% από τον Ιούλιο έως τον Οκτώβριο, οι πωλήσεις της Diageo, της μητρικής εταιρείας της Guinness, αυξήθηκαν κατά 23,2% την ίδια περίοδο, με τις πωλήσεις από βαρέλια να σημειώνουν άνοδο 20,9%. Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, η Guinness έχει καταστεί η πιο εμπορικά επιτυχημένη μπίρα στη Βρετανία για το 2024.
Η αύξηση της δημοτικότητας της Guinness οφείλεται σε influencers και καμπάνιες μάρκετινγκ που την παρουσίασαν ως trendy επιλογή. Η Diageo έχει αποφασίσει να επιβάλει πλαφόν στη διανομή της Guinness σε κάποιες παμπ, προκειμένου να διασφαλίσει τη συνεχιζόμενη διαθεσιμότητα κατά την εορταστική περίοδο. Εκπρόσωποι της Diageo επισημαίνουν την εξαιρετική ζήτηση και την ανάγκη για αποτελεσματική διαχείριση των προμηθειών. Αν και το πλαφόν δεν αφορά όλες τις παμπ, ιδιοκτήτες αναφέρουν ότι έχουν βιώσει σημαντικές προκλήσεις σχετικά με την επάρκεια της Guinness, ιδίως κατά τις γιορτές.
Σύμφωνα με αναλυτές, η Guinness αντιστρέφει την πτωτική τάση της αγοράς αλκοολούχων ποτών και συνεχίζει να προσελκύει νέους καταναλωτές, ενώ οι πωλήσεις της σημειώνουν αύξηση 15% στις παγκόσμιες καθαρές πωλήσεις. Οι στρατηγικές συνεργασίες με influencers και αθλητικές διοργανώσεις αναμένονται να διατηρήσουν την ανοδική της πορεία.
Πηγή περιεχομένου: in.gr