Αντιδράσεις εργαζομένων στο Harrods για νέα χρέωση στους πελάτες, που επηρεάζει τις αποδοχές τους. Το Harrods εισάγει ένα νέο τέλος 1 λίρας για κάθε πελάτη σε όλα τα εστιατόρια και καφέ του στο Λονδίνο, κίνηση που έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις από το προσωπικό. Οι εργαζόμενοι υποστηρίζουν ότι αυτή η χρέωση στοχεύει στην αύξηση των κερδών της εταιρείας κατά 1 εκατομμύριο λίρες, δεδομένης της κυβερνητικής απαγόρευσης για την κατανομή των φιλοδωρημάτων. Η επιβολή αυτής της χρέωσης θα μπορούσε να οδηγήσει σε μείωση των προαιρετικών φιλοδωρημάτων από τους πελάτες, επηρεάζοντας έτσι το εισόδημα των εργαζομένων.
Ειδικότερα, το αριστοκρατικό πολυκατάστημα, του οποίου οι ιδιοκτήτες κέρδισαν πέρυσι 180 εκατομμύρια λίρες, προσθέτει τη χρέωση στους λογαριασμούς των πελατών, εκτός από το 12,5% τέλος υπηρεσιών, που κατανέμεται στους υπαλλήλους. Αυτό σημαίνει ότι η τιμή ενός καπουτσίνο μπορεί να φτάσει τις 8,31 λίρες, εκ των οποίων η 1 λίρα μένει στην επιχείρηση και οι 81 πένες πηγαίνουν στο προσωπικό.
Περισσότεροι από 100 εργαζόμενοι του Harrods έχουν προγραμματίσει απεργία στις 21, 22 και 26 Δεκεμβρίου, με σκοπό να διαμαρτυρηθούν για τις συνθήκες εργασίας και τις αποδοχές τους. Οι υπάλληλοι ανησυχούν ότι η νέα χρέωση θα υπονομεύσει το εισόδημά τους και ζητούν από τη διοίκηση είτε να την καταργήσει είτε να την καταμερίσει με μεγαλύτερη διαφάνεια.
Από την άλλη πλευρά, η Harrods τονίζει ότι η χρέωση είναι κοινή πρακτική σε εστιατόρια υψηλού επιπέδου στο Ηνωμένο Βασίλειο και διασφαλίζει ότι οι τιμές παραμένουν ανταγωνιστικές. Σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία, οι επιχειρήσεις υποχρεούνται να μοιράζονται τα φιλοδωρήματα και τις χρεώσεις υπηρεσιών στους εργαζόμενους με δίκαιο και διαφανή τρόπο. Αυτή η νομοθεσία εισήχθη μετά από καταγγελίες ότι πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούσαν τις χρεώσεις για να αυξάνουν τα κέρδη τους αντί να αναγνωρίζουν την εργασία των υπαλλήλων.
Πηγή περιεχομένου: in.gr