Αντιδράσεις από τους εργαζόμενους του Harrods για νέα χρέωση που στόχο έχει την αύξηση κερδών. Το Harrods, το διάσημο πολυκατάστημα του Λονδίνου, εισάγει μια αμφιλεγόμενη χρέωση 1 λίρας ανά πελάτη σε όλα τα εστιατόρια και καφέ του, γεγονός που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από το προσωπικό. Οι εργαζόμενοι εκτιμούν ότι η απόφαση αποσκοπεί στην αύξηση των κερδών της επιχείρησης κατά 1 εκατ. λίρες, ιδιαίτερα μετά την απαγόρευση της κυβερνητικής πολιτικής για εταιρικό μερίδιο από τα φιλοδωρήματα.
Η νέα χρέωση επιβάλλεται επιπλέον του 12,5% τέλους υπηρεσιών, το οποίο ήδη κατανέμεται στους υπαλλήλους, με αποτέλεσμα να προκαλούνται ανησυχίες σχετικά με την οικονομική ευημερία των εργαζομένων. Περισσότεροι από 100 υπάλληλοι προγραμματίζουν απεργία στις 21, 22 και 26 Δεκεμβρίου, ζητώντας καλύτερους μισθούς και εργασιακές συνθήκες.
Η επιχείρηση υπερασπίζεται τη χρέωση, υποστηρίζοντας ότι είναι κοινή πρακτική στα εστιατόρια υψηλών υπηρεσιών στο Ηνωμένο Βασίλειο, και ότι οι τιμές παραμένουν ανταγωνιστικές. Η νέα νομοθεσία, που τέθηκε σε εφαρμογή τον Οκτώβριο, απαιτεί από τις επιχειρήσεις να μοιράζονται δίκαια τα φιλοδωρήματα και τις χρεώσεις υπηρεσιών στους εργαζόμενους.
Η περίπτωση του Harrods αναδεικνύει τις τρέχουσες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι υπάλληλοι στο πλαίσιο των αλλαγών στον τομέα της εστίασης και των υπηρεσιών, καθώς και τις ανησυχίες σχετικά με την ηθική κατανομή των εσόδων που προέρχονται από την εξυπηρέτηση. Πηγή περιεχομένου: in.gr