Αναβάθμιση του 1555: σύγχρονες υπηρεσίες για ταχύτερη εξυπηρέτηση και άμεση πληροφόρηση για τους πολίτες. Η επικοινωνία των πολιτών με το κράτος έχει γίνει πιο άμεση και αποτελεσματική από ποτέ, καθώς το 1555, ο ενιαίος αριθμός ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, αναβαθμίζεται με σύγχρονες λύσεις. Η νέα υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα σε κωφούς και βαρήκοους πολίτες να επικοινωνούν με εκπροσώπους καταρτισμένους στη νοηματική γλώσσα. Η εξέλιξή του στηρίζεται σε δύο βασικούς άξονες: την καινοτομία και την ανθρωπιστική προσέγγιση. Μέσω των νέων λειτουργιών, οι πολίτες έχουν άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζονται, χωρίς καθυστερήσεις και περιττές διαδικασίες.
Το 1555 προσφέρει μια σειρά από νέες υπηρεσίες που αναβαθμίζουν την εμπειρία εξυπηρέτησης. Ο προσωπικός σύμβουλος εξυπηρέτησης ενημερώνει τους πολίτες σχετικά με τα δικαιώματα σύνταξης, ενώ μια ομάδα εκπροσώπων απαντά σε ερωτήματα που σχετίζονται με νομοθετικές εξελίξεις, επιδόματα και ασφαλιστικά ζητήματα. Μέσω της ενημέρωσης σε επίκαιρα ζητήματα και του προσωπικού συμβούλου, οι πολίτες γνωρίζουν εκ των προτέρων τι πρέπει να κάνουν, χωρίς να χάνουν χρόνο.
Η τεχνολογική αναβάθμιση περιλαμβάνει αυτοματισμούς και προηγμένα εργαλεία που αξιοποιούν Επεξεργασία Φυσικής Γλώσσας και Μηχανική Μάθηση, επιτρέποντας στο 1555 να επεξεργάζεται αιτήματα ταχύτερα και πιο αποτελεσματικά, με τη μείωση των χρόνων αναμονής. Το 1555 δεν είναι απλώς ένας αριθμός τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, αλλά ένα σύγχρονο, πολυκαναλικό σύστημα επικοινωνίας, σχεδιασμένο για να καλύπτει τις ανάγκες των πολιτών.
Η αναβάθμιση αυτή επιβεβαιώνεται από τα 10,6 εκατομμύρια κλήσεις που έχουν εξυπηρετηθεί από την έναρξη λειτουργίας του 1555, με τον μέσο χρόνο αναμονής να έχει μειωθεί στα 17 δευτερόλεπτα και το 97% των αιτημάτων να επιλύεται στην πρώτη επικοινωνία. Η νέα εποχή του 1555 αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς μια σύγχρονη, προσβάσιμη και αποτελεσματική δημόσια διοίκηση.
Πηγή περιεχομένου: in.gr