Η αναβίωση της «Μεθόδου Γκρόνχολμ»

Η αναβίωση της «Μεθόδου Γκρόνχολμ»

Από την Χρύσα Πασιαλούδη

 

 

Δώδεκα χρόνια μετά την πρώτη παρουσίαση του έργου «Η μέθοδος Γκρόνχολμ» του Τζόρντι Γκαλθεράν στην Ελλάδα, η μεγαλύτερη επιτυχία στη νεότερη ιστορία του Θεάτρου Τέχνης και προσωπικά του σκηνοθέτη και καλλιτεχνικού διευθυντή του Διαγόρα Χρονόπουλου, αναβιώνει στο Θέατρο Άνεσις από 16 Οκτωβρίου.

 

 

Η Μέθοδος Γκρόνχολμ, που έχει αποσπάσει πάνω από 20 βραβεία, ενώ έχει παιχτεί σε περισσότερες από 60 χώρες, έκανε πρεμιέρα στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν στις 31 Ιανουαρίου 2008, γνωρίζοντας μεγάλη καλλιτεχνική και εμπορική επιτυχία, καθώς συνέχισε να παίζεται για 6 σεζόν μέχρι και τον Ιούνιο του 2013. Στην παράσταση συμμετείχαν ο Γιώργος Καραμίχος, ο Χρήστος Σαπουντζής, η Βίκυ Παπαδοπούλου και ο Πέτρος Λαγούτης. Τώρα επιστρέφουν στη σκηνή του Άνεσις, εκτός από τον Γιώργο Καραμίχο, τον οποίο αντικαθιστά ο Ορφέας Αυγουστίδης.

 

 

Το Θέατρο του Νέου Κόσμου και το Θέατρο Τέχνης τιμούν τη μνήμη του Διαγόρα Χρονόπουλου, που διατέλεσε αναπληρωτής καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου (1995-1997), καλλιτεχνικός διευθυντής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος (1998-2001), πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου (2001-2005) και καλλιτεχνικός διευθυντής του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν (2004-2014), αναβιώνοντας στο μέτρο του δυνατού την παράσταση σε επιμέλεια του Γιάννη Μόσχου.

 

 

Το σύγχρονο ισπανικό έργο μιλάει με ωμό ρεαλισμό για τις εργασιακές σχέσεις, «με αφορμή μια από τις πλέον απάνθρωπες διαδικασίες που υφίστανται στον εργασιακό κόσμο: την επιλογή προσωπικού», όπως έχει πει ο Τζόρντι Γκαλθεράν.

 

Τέσσερις υποψήφιοι υποβάλλονται στις τελευταίες δοκιμασίες της διαδικασίας επιλογής για μια θέση ανώτατου στελέχους σε μια σημαντική πολυεθνική εταιρεία. Πολλές από αυτές όμως δεν φαίνεται να έχουν καμία σχέση με αυτή καθεαυτή τη θέση εργασίας. Κι όσο απίστευτο κι αν φαίνεται, είναι εμπνευσμένες από πραγματικές τεχνικές επιλογής προσωπικού, τις οποίες όμως ο συγγραφέας φτάνει στα άκρα, χωρίς να κρύψει το κωμικό και παράλογο στοιχείο που υποκρύπτεται σ’ αυτές.

 

Τη μετάφραση υπογράφει η Μαρία Τσατσαρώνη και ο Γιώργος Καραμίχος, τα σκηνικά ο Γιώργος Γαβαλάς, τη μουσική ο Σταύρος Γασπαράτος και τους φωτισμούς ο Αλέκος Αναστασίου.

 

Άνεσις

Λεωφ. Κηφισίας 14

 

ΠΗΓΗ: ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ

 

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play