Η Coach ενσωματώνει τη Gen Z στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, με πρωτοποριακές προτάσεις και αυξημένη ζήτηση. Η Coach επανεμφανίστηκε στο Park Avenue Armory, έναν ιστορικό χώρο στην Upper East Side του Μανχάταν, για την παρουσίαση της συλλογής της για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025-2026, στέλνοντας ένα ξεκάθαρο μήνυμα προς τη Gen Z. Με τη συνοδεία του συγκροτήματος Nation of Language, το οποίο ανήκει στην αμερικανική indie pop σκηνή, η επίδειξη του Creative Director Στιούαρτ Βέβερς αναμόρφωσε τον χαρακτηριστικό χαρακτήρα του εμβληματικού brand. Σημαντική για τον σχεδιαστή ήταν η ιδέα ότι, για να δημιουργήσει κάτι εντυπωσιακό, είναι απαραίτητο να ακούσει τις φωνές των νέων που ζητούν αυτοέκφραση και αυτοπεποίθηση.
Η ατμόσφαιρα της επίδειξης αναδείκνυε τη μόδα μέσα από μια νεοϋορκέζικη προσέγγιση, συνδυασμένη με επιρροές από τον διάσημο καλλιτέχνη Λάρι Κλαρκ. Ο Βέβερς δήλωσε ότι στόχος του είναι να σχεδιάζει με ειλικρίνεια και σαφήνεια, με συνεχείς αναφορές σε βιώσιμες πρακτικές.
Σημαντική είναι η απήχηση που έχει η Coach στην Gen Z, παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα luxury brands στην τρέχουσα παγκόσμια οικονομία. Η ζήτηση για τη Coach αυξήθηκε κατά 332% σε ετήσια βάση, καθιστώντας την μία από τις πιο περιζήτητες μάρκες, ξεπερνώντας άλλες εμβληματικές εταιρείες. Ο διευθύνων σύμβουλος της Coach, Τοντ Καν, τόνισε τη σημασία της προσιτότητας, αναφέροντας ότι δεν επιθυμεί οι πελάτες να χρειάζονται μήνες για να αγοράσουν ένα προϊόν.
Βίντεο:
Πηγή περιεχομένου: in.gr