Η COSMOTE eValue βραβεύεται για τις αριστείες της στην εξυπηρέτηση πελατών και την επιχειρηματική βελτίωση. Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ και της Telekom, επιβεβαίωσε τη θέση της ως ηγέτης στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, αποσπώντας δύο νέες διακρίσεις στα διεθνούς φήμης European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSAs). Συγκεκριμένα, η εταιρεία κέρδισε Gold βραβείο στην κατηγορία Customer Experience Awards για την πιο Αποτελεσματική Προσέγγιση Πωλήσεων και Silver βραβείο στην κατηγορία Operational Excellence Awards για την πιο Αποτελεσματική Πρωτοβουλία Επιχειρησιακής Βελτίωσης, σε ειδική τελετή απονομής στο Λονδίνο.
Τα ECCCSAs, που πραγματοποιούνται σε περισσότερες από 40 χώρες με συμμετοχή πολυεθνικών εταιρειών outsourcing και διεθνών brands, αποτελούν το μακροβιότερο θεσμό αναγνώρισης αριστείας για τα contact centers στην Ευρώπη. Το 2024 είναι η 4η συνεχόμενη χρονιά που η COSMOTE eValue διακρίνεται στον διαγωνισμό, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή της για ποιότητα στην εξυπηρέτηση. Από το 2021 μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει αποσπάσει συνολικά 11 βραβεία για τις καινοτομίες που δημιουργούν αξία στην εμπειρία του πελάτη, καθώς και για τις υπηρεσίες BPO (Business Process Outsourcing) που προσφέρει.
Η COSMOTE eValue, το μεγαλύτερο contact center στην ελληνική αγορά, παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις σε περισσότερα από 80 διεθνή brands, καλύπτοντας ανάγκες σε πολλές γλώσσες. Αξιοσημείωτο είναι ότι τα τελευταία πέντε χρόνια η εταιρεία έχει καταγράψει ανάπτυξη 38% σε νέα έργα, εδραιώνοντας τη θέση της στον τομέα του BPO.
Ο κ. Αθανάσιος Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και CEO της COSMOTE eValue, σημείωσε ότι οι κορυφαίες αυτές ευρωπαϊκές διακρίσεις αποδεικνύουν τη δέσμευσή τους για εξαιρετικές εμπειρίες εξυπηρέτησης στους πελάτες. Η COSMOTE eValue συνεχίζει να επενδύει στους ανθρώπους και τις τεχνολογίες της, με στόχο να παρέχει καινοτόμες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της.
Η COSMOTE eValue, η οποία δραστηριοποιείται από το 1999, εστιάζει στη δημιουργία νέων υπηρεσιών που χτίζουν μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιχειρηματική ανάπτυξη και τη δημιουργία εναλλακτικών πηγών εσόδων. Οι υπηρεσίες της περιλαμβάνουν ανάλυση πελατολογίου, προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, αναβαθμισμένη εμπειρία πελάτη, τηλεφωνική εξυπηρέτηση και επιχειρησιακές συμβουλευτικές υπηρεσίες.
Πηγή περιεχομένου: in.gr