Η ΔΕΗ παρουσιάζει νέες υπηρεσίες που στοχεύουν στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της και την προώθηση της συμπερίληψης. Έχοντας ως κύριο στόχο την κάλυψη των αναγκών των πελατών της, η ΔΕΗ προγραμματίζει την εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουν προστιθέμενη αξία, όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια του 7ου Συνεδρίου Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ, που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo στις 13 Δεκεμβρίου. Η στρατηγική της ΔΕΗ εστιάζει στη δημιουργία μιας ολιστικής προσέγγισης που θα υπερβαίνει την απλή παροχή ενέργειας, στοχεύοντας να είναι η πρώτη επιλογή των πελατών (key001).
Με τη διάθεση να διευκολύνει τη ζωή των πελατών της, η ΔΕΗ θα προσφέρει προσωποποιημένη τηλεφωνική εξυπηρέτηση και νέα ψηφιακά εργαλεία, όπως έναν εύχρηστο ψηφιακό λογαριασμό. Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Γιώργος Καρακούσης, τόνισε: Στη ΔΕΗ, έχουμε στο επίκεντρο τον άνθρωπο και προσπαθούμε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες κάθε γενιάς με πραγματική προστιθέμενη αξία (key002).
Επιπλέον, από τις αρχές του 2025, θα εφαρμοστεί νέο μοντέλο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης που θα συνδέει τους πελάτες με εξειδικευμένους εκπροσώπους, παρέχοντας διαρκή υποστήριξη και αμεσότητα. Παράλληλα, η ΔΕΗ θα εισαγάγει έναν καινοτόμο ψηφιακό λογαριασμό, ο οποίος θα διευκολύνει την κατανόηση των χρεώσεων μέσω ενός κωδικού QR.
Η ΔΕΗ ανακοινώνει επίσης την υπηρεσία ElectricianPass, που θα διευκολύνει την απόκτηση της Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη, και το πρόγραμμα για την ενίσχυση της προσβασιμότητας στα καταστήματα, σε συνεργασία με την οργάνωση The Happy Act. Οι αλλαγές αυτές δείχνουν τη δέσμευση της ΔΕΗ για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών της και την προσαρμογή στις ανάγκες της κοινωνίας.
Πηγή περιεχομένου: in.gr