Ανακάλυψη των αντιδράσεων κατά της ανάκλισης καθισμάτων στα αεροπλάνα μέσω μιας viral καμπάνιας από την La-Z-Boy. Ένα νέο βίντεο φέρνει στο προσκήνιο τις αρνητικές συνέπειες της ανάκλισης των καθισμάτων στα αεροπλάνα, προβάλλοντας καταστάσεις που κυ range από ατυχήματα με ποτά μέχρι τραυματισμούς σε λάπτοπ. Η εταιρεία La-Z-Boy, μέσω μιας χιουμοριστικής καμπάνιας, προτρέπει τους επιβάτες να υπογράψουν μια διακήρυξη κατά της ανάκλισης, η οποία έχει ήδη συγκεντρώσει πάνω από 186.000 υπογραφές.
Η διαμάχη γύρω από την ανάκλιση εντείνεται λόγω του περιορισμένου χώρου στα αεροπλάνα. Μέσα από την καμπάνια της, η La-Z-Boy επισημαίνει την απλή αλλά ισχυρή δήλωση: Το ότι μπορείς, δεν σημαίνει ότι πρέπει.
Ένα από τα βίντεο της καμπάνιας αποκαλύπτει πώς η ανάκλιση ενός καθίσματος μπορεί να προκαλέσει μια αλυσιδωτή αντίδραση σε όλο το αεροπλάνο, φτάνοντας μέχρι την τελευταία σειρά καθισμάτων. Παρόλο που τα καθίσματα της τελευταίας σειράς συχνά δεν έχουν δυνατότητα ανάκλισης, ορισμένοι τα θεωρούν την ιδανική λύση για όσους θέλουν να ξαπλώσουν χωρίς να ενοχλούν τους υπόλοιπους επιβάτες.
Μια έρευνα του 2023 από την εταιρεία YouGov σε 18 αγορές αποκάλυψε ότι οι αντιλήψεις για την ανάκλιση ποικίλλουν ανάλογα με την περιοχή: ενώ η ανάκλιση των καθισμάτων αποτελεί πηγή έντονου προβληματισμού για τους Ευρωπαίους επιβάτες, οι επιβάτες από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα εμφανίζουν μεγαλύτερη ανοχή σε αυτή την πρακτική, καθώς και σε άλλες ενοχλητικές συμπεριφορές όπως η προσωπική περιποίηση και τα θορυβώδη παιδιά. Παραδόξως, οι δημόσιες εκδηλώσεις στοργής φαίνεται να ενοχλούν περισσότερο τους επιβάτες από τα ΗΑΕ σε σύγκριση με αυτούς από την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Ασία-Ειρηνικό.
Ετικέτες: διαφήμιση, ανάκλιση καθισμάτων, La-Z-Boy, επιβάτες, κοινωνία, αεροπλάνα
Βίντεο:
Πηγή περιεχομένου: in.gr