«Η Ελλάδα αποτελεί αυτή τη στιγμή για την εταιρεία μας τον προορισμό με τις περισσότερες πωλήσεις»

«Η Ελλάδα αποτελεί αυτή τη στιγμή για την εταιρεία μας τον προορισμό με τις περισσότερες πωλήσεις»

«Η Ελλάδα αποτελεί αυτή τη στιγμή για την εταιρεία μας τον προορισμό με τις περισσότερες πωλήσεις», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο επικεφαλής της νέας Thomas Cook, Alan French, απευθύνοντας παράλληλα κάλεσμα για συνεργασία στους Έλληνες ξενοδόχους και στις τουριστικές επιχειρήσεις της χώρας μας, κατά την πρώτη αποκλειστική συνέντευξή του μετά την επανέναρξη των λειτουργιών της εταιρείας υπό την κινεζική Fosun Tourism, που μεταξύ άλλων είναι ιδιοκτήτης και της γνωστής αλυσίδας ξενοδοχείων Club Med.
 
Η εταιρεία απαλλαγμένη από τα οικονομικά βάρη του παρελθόντος, όπως τονίζεται, και με εγγύηση την οικονομική ευρωστία του νέου ιδιοκτήτη, ανακοίνωσε πριν λίγες εβδομάδες την ολική επανεκκίνησή της με λειτουργίες αποκλειστικά στο διαδίκτυο, παρέχοντας τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να σχεδιάζουν το ταξίδι τους σύμφωνα με τον προϋπολογισμό, τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους, ενώ θα προσφέρονται επιπλέον  υπηρεσίες όπως μεταφορές, ενοικίαση αυτοκινήτου, πάρκινγκ αεροδρομίου και ταξιδιωτική ασφάλιση.
 
Τονίζεται ότι η Fosun Tourism, θυγατρική του ομίλου Fosun, ιδιοκτησίας του Κινέζου δισεκατομμυριούχου Guo Guangchang, απέκτησε το brand της Thomas Cook τα διαδικτυακά περιουσιακά στοιχεία της τον Νοέμβριο του 2019. Ο όμιλος, με έδρα στη Σαγκάη, διαχειρίζεται κεφάλαια ύψους 100 δισ. ευρώ σε όλο τον κόσμο, ενώ τα τελευταία χρόνια επιδεικνύει επενδυτικό ενδιαφέρον και για την ελληνική αγορά, με πιο πρόσφατο παράδειγμα την Εθνική Ασφαλιστική. 
 
Ακολουθεί η συνέντευξη του Alan French στον Κώστα Χαλκιαδάκη για το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων 

Ερ.: Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια για την Ελλάδα;
Απ.: Η Ελλάδα είναι σήμερα ο μεγαλύτερος προορισμός πώλησης της Thomas Cook. Έχουμε δει μια αλλαγή στη ζήτηση μετά την απόφαση της βρετανικής κυβέρνησης να προσθέσει την Τουρκία στον κατάλογο με τις χώρες καραντίνας και ως εκ τούτου τα ελληνικά νησιά,  που δεν επηρεάστηκαν από αυτή την απόφαση, πηγαίνουν πολύ καλά.
Το νέο μας ευέλικτο μοντέλο μας επιτρέπει να πουλάμε κάθε είδους διακοπές στην Ελλάδα,  από ολιγοήμερες διακοπές στην Θεσσαλονίκη έως παρατεταμένες διακοπές στην Κέρκυρα. Θέλουμε να εκμεταλλευτούμε πλήρως όλους τους προορισμούς που προσφέρουν οι πολλές αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, καθώς και τους ποικίλους τύπους καταλυμάτων, ώστε  να προσφέρουμε στους πελάτες μας ευρύτητα επιλογών και ευελιξία. Έχουμε επίσης δει φέτος εκτεταμένες πτήσεις στα ελληνικά νησιά και νομίζω ότι υπάρχει η ευκαιρία να συνεχιστεί περισσότερο,  καθώς ο υπέροχος καιρός της χώρας είναι σύμμαχος σε αυτό.
 
Ερ.: Ποια είναι η αξιολόγησή σας για την Ελλάδα στην παγκόσμια τουριστική σκηνή;
Απ.: Η Ελλάδα διαδραματίζει τεράστιο ρόλο στον παγκόσμιο τουρισμό και ειδικά για τους παραθεριστές Thomas Cook, είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς. Η Ελλάδα είναι μια φανταστική χώρα που προσφέρει ένα ευρύ φάσμα διακοπών για όλους τους ταξιδιώτες καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους, οπότε αναμένουμε η δημοφιλία της να συνεχιστεί.
Αυτό που θα θέλαμε να κάνουμε είναι να προσφέρουμε πιο σύνθετες διακοπές στην Ελλάδα, στις οποίες οι παραθεριστές να μπορούν να επισκεφθούν μερικά νησιά ή να απολαύσουν κάποιες μέρες στην Αθήνα και μετά μια εβδομάδα σε ένα νησί. Δεν είμαστε ακόμα εκεί, αλλά η ψηφιακή μας πλατφόρμα μπορεί να μας δώσει τη δυνατότητα να προσελκύσουμε συνεργάτες, μέσω των οποίων θα μπορεί να καταστεί αυτό δυνατό.
 
Ερ.: Ποιο είναι το μήνυμα που στέλνει η Thomas Cook στους Έλληνες ξενοδόχους;
Απ.: Θέλουμε να συνεργαστούμε μαζί σας. Γνωρίζουμε ότι αυτό που συνέβη πέρυσι ήταν μια τραγωδία για πολλές χιλιάδες ανθρώπους και αξιόπιστους προμηθευτές και συνεχίζει να επηρεάζει πολλά επαγγέλματα. Ήταν υπέροχο να βλέπουμε τόσους ξενοδόχους να επικοινωνούν μαζί μας επιδιώκοντας μια συνεργασία εκ νέου. Η οικοδόμηση ισχυρών σχέσεων με βασικούς συνεργάτες στην Ελλάδα θα μας βοηθήσει να παρέχουμε ακόμα καλύτερες διακοπές.
Είμαστε επίσης πρόθυμοι να δούμε τη συνεχιζόμενη επέκταση των άλλων πρώην εμπορικών σημάτων της Thomas Cook, Casa Cook και Cook’s Club, τα οποία αποτελούν μέρος του Fosun Tourism Group. Έχουν ήδη διαγράψει επιτυχημένη πορεία στην Ελλάδα και η ανάπτυξη αυτών των Brands θα ενισχύσει την παρουσία τους.
 
Ερ.: Πώς σκοπεύετε να ανακτήσετε την εμπιστοσύνη των ανθρώπων στην Thomas Cook μετά το σοκ της ξαφνικής πτώχευσής της;
Απ.: Λειτουργούμε κάτω από μια πολύ διαφορετική επιχειρηματική δομή – δεν έχουμε εξωτερικό χρέος, δεν έχουμε καταστήματα και άρα ούτε τα σχετικά γενικά έξοδά τους, αλλά και ούτε και αεροπλάνα των οποίων οι θέσεις χρειάζονται πλήρωση. Είμαστε μια ευέλικτη  επιχείρηση τεχνολογίας και στο επίκεντρο αυτού είναι ένα μοντέλο εμπιστοσύνης, στο οποίο “προστατεύονται” οι πληρωμές των πελατών, έτσι λαμβάνουμε τα χρήματα των πελατών μόνο όταν έχουν επιστρέψει στο σπίτι – παρέχοντας επιπλέον διαβεβαίωση.
Υποστηριζόμαστε επίσης από τη Fosun – μια από τις μεγαλύτερες και καλύτερες πηγές πόρων της Κίνας, η οποία έχει πάνω από 100 δισεκατομμύρια δολάρια  περιουσιακά στοιχεία και διαθέτει ήδη μια σειρά άλλων πολύ επιτυχημένων ευρωπαϊκών εμπορικών σημάτων όπως το Club Med. Έχουμε επίσης άδεια από την CAA (Civil Aviation Authority), τη ρυθμιστική αρχή του Ηνωμένου Βασιλείου και οι διακοπές μας προστατεύονται από την Atol (Air Travel organiser’s Licencing).
 
Ερ.: Ποιες είναι οι προκλήσεις που τέθηκαν για την Thomas Cook κατά τη διάρκεια της Covid19;
Απ.: Παρά τις προκλήσεις της πανδημίας, γνωρίζουμε ότι εξακολουθεί να υπάρχει ισχυρή καταναλωτική ζήτηση για διακοπές. Θέλουμε να προσφέρουμε εύρος επιλογών, εξατομίκευση υπηρεσιών και εξυπηρέτηση των παραθεριστών σε 24ωρη βάση σε οικογένειες που επιθυμούν να ταξιδέψουν τώρα και στο μέλλον. Γνωρίζουμε ότι οι Βρετανοί είναι πρόθυμοι να ταξιδεύουν και με την ασφάλεια και τις αλλαγές στους κυβερνητικούς κανόνες σχετικά με την καραντίνα να  αποτελούν τους βασικούς παράγοντες των επιλογών τους, προσφέρουμε μόνο τους προορισμούς που βρίσκονται στη λίστα των επικαιροποιημένων ταξιδιωτικών προορισμών, με όλα τα ξενοδοχεία μας να είναι ευέλικτα.
Η κύρια πρόκληση για εμάς είναι η ικανότητα να σχεδιάζουμε και να προβλέπουμε. Μπορούμε να δούμε ότι οι πελάτες θέλουν να ταξιδέψουν, αλλά δεν έχουν μεγάλη αυτοπεποίθηση, οπότε όσο μεγαλύτερη εμπιστοσύνη μπορεί να προσφέρει η βρετανική κυβέρνηση τόσο το καλύτερο για όλους μας.
 
Κ. Χαλκιαδάκης
 

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play