Η επιστροφή των περιοδικών: Το i-D αναβιώνει και η γενιά Z επαναφέρει τη μαγεία των 90s

Η επιστροφή των περιοδικών: Το i-D αναβιώνει και η γενιά Z επαναφέρει τη μαγεία των 90s

Ανακαλύψτε πώς η γενιά Z επαναφέρει τη μαγεία των περιοδικών με την επιστροφή του i-D. Ο κόσμος της τέχνης και της μόδας συγκεντρώθηκε τον περασμένο μήνα στο αυστηρό σπίτι του σχεδιαστή Ρικ Όουενς στην αριστερή όχθη του Παρισιού, για να γιορτάσει την επανακυκλοφορία του περιοδικού i-D, το οποίο ανήκει στην Αμερικανίδα μοντέλο, την γνωστή Καρλί Κλος. Η εξαγορά του i-D από την Καρλί Κλος μέσω της Vice έγινε τρία χρόνια μετά την αγορά του περιοδικού W από την ίδια και μια ομάδα επενδυτών, συμπεριλαμβανομένης της Κάια Γκέρμπερ.

Αυτή η επιστροφή στα βρετανικά περίπτερα στα τέλη Μαρτίου 2025 έχει ως αφετηρία την πτώχευση της μητρικής εταιρείας, Vice, το 2023. Έκτοτε, η Κλος, μέσω του ομίλου Bedford Media, έχει επενδύσει για να διασώσει ένα κομμάτι της ιστορίας της μόδας. Σε ένα πάρτι που οργανώθηκε προς τιμήν της επανέναρξης του i-D, η Κλος περιέγραψε το περιοδικό ως “ένα εξαιρετικό κομμάτι της ιστορίας της μόδας,” προσθέτοντας ότι η απόφασή της να το αγοράσει προήλθε από την επιθυμία της να το διασώσει από την παρακμή.

Το ενδιαφέρον για την έντυπη μορφή έχει επανέλθει δυναμικά, σύμφωνα με τον Τζέρεμι Λέσλι, καλλιτεχνικό διευθυντή και ιδρυτή του MagCulture. Οι νέοι δείχνουν ενδιαφέρον για τα έντυπα. Χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, αλλά ο ενθουσιασμός βρίσκεται στην έντυπη μορφή, αναφέρει. Ενώ η μαζική αγορά περιοδικών συνεχίζει να υποφέρει, οι πολυτελείς και ανεξάρτητοι τίτλοι φαίνεται να ανθίζουν.

Ο Θομ Μπέτριτζ, ο νέος αρχισυντάκτης του i-D, εκφράζει τη θέση του ότι οι ανησυχίες για την παρακμή των εντύπων είναι υπερβολικές. Το έντυπο πεθαίνει από τη στιγμή που άρχισα να εργάζομαι στον έντυπο τύπο, λέει, ενισχύοντας την άποψή του ότι τα έντυπα έχουν ακόμα αξία και σημασία σήμερα. Στο πρώτο τεύχος του Μπέτριτζ, με τίτλο The Unknown Issue, παρουσιάζεται η Ένζα Κουρί, μια άγνωστη 18χρονη από το Οχάιο.

Όσο για την τιμή του περιοδικού, ο Μπέτριτζ δηλώνει ότι το i-D, το οποίο θα τυπώνεται δύο φορές το χρόνο, κοστίζει 23 ευρώ. Όπως επισημαίνει, Προσπαθήσαμε να το κάνουμε όσο το δυνατόν πιο προσιτό, παρόλο που σε άλλους τίτλους η τιμή μπορεί να φτάνει τα 50 ευρώ.

Η επαναφορά των περιοδικών ενδεχομένως να αποτελεί απάντηση στη διάθεση των νέων να συνδεθούν με κάτι απτό και συλλεκτικό, δείχνοντας πως η επιθυμία για τη φυσική μορφή του τύπου εξακολουθεί να υπάρχει.

Βίντεο:

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play