Τη στρατηγική ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου «Ελληνικός Τουρισμός – Μία Εθνική Υπόθεση», επισημαίνοντας τη σημασία της συνεργασίας κυβέρνησης, τοπικής αυτοδιοίκησης, φορέων και ιδιωτικού τομέα για την περαιτέρω ανάπτυξη ενός τομέα που αποτελεί πυλώνα της ελληνικής οικονομίας.
Η υπουργός χαρακτήρισε εθνική επιτυχία τη δυναμική πορεία του ελληνικού τουρισμού, ο οποίος καταγράφει ιστορικά υψηλές επιδόσεις, αναδεικνύοντας την Ελλάδα στους δέκα κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως. Σύμφωνα με τα στοιχεία, ανέφερε η υπουργός, το 2024 αναμένεται να είναι το νέο έτος αναφοράς, καθώς αναμένεται αύξηση στην ταξιδιωτική κίνηση και στα τουριστικά έσοδα.
Η κ. Κεφαλογιάννη υπογράμμισε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο τουριστικός τομέας, όπως η γεωπολιτική αστάθεια και η κλιματική κρίση. «Είναι κρίσιμο να διασφαλίσουμε ότι ο τουρισμός θα συνεχίσει να αποφέρει οφέλη για την εθνική οικονομία και τις τοπικές κοινωνίες», τόνισε.
Επιπλέον, αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας των προορισμών και τη διασφάλιση της ισορροπίας ανάπτυξης και σεβασμού προς το περιβάλλον. Η υπουργός ολοκλήρωσε τον χαιρετισμό της με την πεποίθηση ότι ο ελληνικός τουρισμός μπορεί να αποτελέσει πρότυπο βιώσιμης ανάπτυξης παγκοσμίως.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξής της στον Νίκο Χατζηνικολάου, τόνισε ότι η εθνική στρατηγική για τον τουρισμό στοχεύει στην ποιοτική ανάπτυξή του, καθώς και ότι «διαμορφώνουμε ένα πολυθεματικό τουριστικό προϊόν, το οποίο θα προσφέρει μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες όλο το χρόνο».
Η υπουργός αναφέρθηκε στο νέο νομοσχέδιο του υπουργείου, το οποίο θέτει προδιαγραφές στα ακίνητα βραχυχρόνιας μίσθωσης και διευκολύνει τον έλεγχο του τουριστικού προϊόντος από τις υπηρεσίες του υπουργείου. Επίσης, εξέφρασε την υποστήριξή της στο καινοτόμο πρόγραμμα κατάταξης καταλυμάτων βάσει περιβαλλοντικής απόδοσης.
Τέλος, η κ. Κεφαλογιάννη επισήμανε τη σημασία των ψηφιακών τεχνολογιών για την αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας, υπογραμμίζοντας την ανάγκη ενίσχυσης της τουριστικής προβολής και του brand της Ελλάδας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ