Η Ferrari εξετάζει περιορισμούς στην εξατομίκευση των αυτοκινήτων για να διαφυλάξει την αποκλειστικότητά της. Η Ferrari αναζητά τρόπους να διαφυλάξει την αποκλειστικότητα της μάρκας της, αντιμετωπίζοντας το ζήτημα της υπερβολικής εξατομίκευσης των αυτοκινήτων από τους πελάτες της. Αυτή η εξέλιξη έρχεται σε μια εποχή που η πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία προσπαθεί να διατηρήσει την ισορροπία ανάμεσα στις αυξανόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών και στην προστασία της ταυτότητάς της. Ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, Μπενεντέτο Βίνια, προειδοποίησε για τον κίνδυνο υποβάθμισης του brand λόγω της υπερβολικής εξατομίκευσης.
Η Ferrari κέρδισε περίπου 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ από την εξατομίκευση πέρυσι, που αντιπροσωπεύει το ένα πέμπτο των συνολικών εσόδων της. Παρά την υψηλή αυτή συμβολή, η εταιρεία προτιμά τις εξατομικεύσεις να γίνονται με τους δικούς της όρους, αν και η διαδικασία αυτή ενδέχεται να απογοητεύσει κάποιους πελάτες. Ο Βίνια τόνισε ότι η προστασία του brand είναι εξίσου σημαντική με τη διατήρηση της αξίας των μεταχειρισμένων Ferrari.
Η Ferrari έχει επισημάνει ότι οι απαιτήσεις για εξατομίκευση από τους πελάτες είναι ποικιλόμορφες, καθώς ορισμένοι προτιμούν ένα καθορισμένο μενού, ενώ άλλοι επιθυμούν ελευθερία επιλογής. Επιπλέον, οι εταιρείες πολυτελών αυτοκινήτων γενικά επικεντρώνονται στην ικανότητά τους να ανταγωνίζονται την αυξανόμενη ζήτηση για εξατομίκευση. Για παράδειγμα, η Bentley ανακοίνωσε έσοδα σχεδόν 3 δισεκατομμυρίων ευρώ, χάρη στην εξαιρετική εξατομίκευση που προσφέρει.
Πηγή περιεχομένου: in.gr