Η Gen Z αλλάζει τον τρόπο κατανάλωσης καφέ στην Αμερική, προτιμώντας κρύες παρασκευές και coffee creamers. Η Gen Z επαναστατεί στη βιομηχανία καφέ στην Αμερική, προτιμώντας ολοένα και περισσότερο τις κρύες παρασκευές και τα ροφήματα με προσθήκη κρέμας. Αυτό αντικατοπτρίζεται στην προτίμηση του 85% των νέων καταναλωτών στα coffee creamers, έναντι 70% των συνολικών καταναλωτών καφέ στην αμερικανική αγορά . Αυτή η νέα τάση έχει προκαλέσει σημαντικές αλλαγές στην παραγωγή καφέ, όπως αποδεικνύεται και από την απόφαση της Nestlé να αναπτύξει νέα προϊόντα για να καλύψει τις ανάγκες αυτής της γενιάς.
Η εταιρεία προσφέρει προϊόντα που κυμαίνονται από στιγμιαίο καφέ που διαλύεται σε κρύο νερό μέχρι συμπυκνωμένο εσπρέσο, και αρωματικές γαρνιτούρες, καθώς προσπαθεί να συμβαδίσει με τις ανάγκες των Gen Z και millennials. Ο Daniel Jhung, πρόεδρος του τμήματος ποτών της Nestlé στις ΗΠΑ, τόνισε ότι η επιχείρηση έχει επικεντρωθεί στις νέες τάσεις της κατανάλωσης καφέ τα τελευταία δύο χρόνια . Ειδικότερα, η Nestlé έχει παρατηρήσει ότι το 60% των περιπτώσεων καφέ και κρέμας προτιμώνται να αγοράζονται μαζί, σε σύγκριση με άλλους συνδυασμούς προϊόντων.
Αυτή η τάση συνεχίζεται και μέσω της διαφήμισης, όπως καταδεικνύεται από τις πρόσφατες καμπάνιες στο Super Bowl, που επικεντρώθηκαν σε μάρκες που σχετίζονται με τον καφέ. Το φετινό Super Bowl παρουσίασε διαφημίσεις όπως αυτή της Coffee-Mate για τη νέα σειρά Cold Foams, ενισχύοντας περαιτέρω τη δημοτικότητα του καφέ στη χώρα.
Αξιοσημείωτο είναι ότι, καθώς η καθημερινή κατανάλωση καφέ έφτασε σε υψηλό 20ετίας, οι καταναλωτές δείχνουν προτίμηση σε πιο ευέλικτες και καινοτόμες επιλογές, όπως οι στιγμιαίοι καφέδες. Η αύξηση της δημοτικότητας του στιγμιαίου καφέ μεταξύ των νεότερων καταναλωτών υποδεικνύει μια νέα εποχή για τη βιομηχανία καφέ, η οποία αναμένεται να εξελιχθεί ακόμα περισσότερο την επόμενη δεκαετία.
Πηγή περιεχομένου: in.gr