Η Κιάρα Φεράνι στο εδώλιο: Αθώα ή Τζόκερ; Κατηγορίες απάτης σε βάρος της influencer

Η Κιάρα Φεράνι στο εδώλιο: Αθώα ή Τζόκερ; Κατηγορίες απάτης σε βάρος της influencer

Η Κιάρα Φεράνι αντιμετωπίζει σοβαρές κατηγορίες απάτης για φιλανθρωπικές καμπάνιες που παραπλανούσαν τους καταναλωτές. Αφού δημιούργησε μία αυτοκρατορία πολλών εκατομμυρίων στη βάση της δημόσιας εικόνας της, η γνωστή influencer Κιάρα Φεράνι καλείται να απαντήσει στη δικαιοσύνη για κατηγορίες απάτης, σχετικές με παραπλανητικούς ισχυρισμούς περί φιλανθρωπικών πωλήσεων χριστουγεννιάτικου κέικ και πασχαλινών αυγών, όπως αναφέρει το Reuters. Η αμφιλεγόμενη φιλανθρωπική καμπάνια της Φεράνι έχει επιφέρει πρόστιμο 1,1 εκατομμυρίων ευρώ για λανθασμένες εμπορικές πρακτικές και έχει πλήξει τη δημόσια εικόνα της.

Η Φεράνι, η οποία διαθέτει σχεδόν 29 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram, έχει ήδη δεχθεί πρόστιμο από την ιταλική αρχή ανταγωνισμού (AGCM) λόγω πωλήσεων χριστουγεννιάτικων κέικ με την επωνυμία Ferragni που έφεραν αναφορές σε παιδικό νοσοκομείο. Η influencer αναμένεται να παρουσιαστεί ενώπιον των αρχών στις 23 Σεπτεμβρίου στο Μιλάνο, όπου οι εισαγγελείς θα μπορούσαν να αποφασίσουν για την άμεση δίκη της.

Σε δήλωσή της, η 37χρονη influencer χαρακτήρισε τις κατηγορίες ως βάναυσα άδικες, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι η διεξαγωγή δίκης είναι περιττή για να αποδείξει ότι δεν έχει εξαπατήσει ποτέ. Στην πραγματικότητα, η Φεράνι συμφώνησε πέρυσι να καταβάλει τουλάχιστον 1,2 εκατ. ευρώ σε φιλανθρωπική οργάνωση, προκειμένου να διευθετήσει την υπόθεση σχετικά με τις πωλήσεις των πασχαλινών αυγών που φέρουν την επωνυμία της.

Παρά τις δικαστικές και φιλανθρωπικές της προσπάθειες, οι τελευταίες εξελίξεις έχουν επηρεάσει την εικόνα και τη δημοτικότητα της Φεράνι, με πολλές εταιρείες να ακυρώνουν συνεργασίες μαζί της. Στην επιδείνωση της κατάστασής της, η κυβέρνηση της Ιταλίας αντέδρασε αυστηροποιώντας τους κανόνες που διέπουν τις φιλανθρωπικές δωρεές.

Η δημοτικότητα της Κιάρα Φεράνι υποχωρεί ραγδαία, με πρόσφατες αναλύσεις να δείχνουν ότι η καμπύλη των followers της είναι σε απότομη πτώση, την ώρα που η Ιταλία απασχολείται με την κριτική των influencers και την αμφισβήτηση της διαφάνειας στον τομέα αυτό.

Βίντεο:

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play