Η κορυφαία πόλη στην Ευρώπη για μποτιλιάρισμα το 2024

Η κορυφαία πόλη στην Ευρώπη για μποτιλιάρισμα το 2024

Το Λονδίνο παραμένει η πιο μποτιλιαρισμένη πόλη στην Ευρώπη, με σοβαρές επιπτώσεις για τους οδηγούς. Το Λονδίνο διατηρεί την ηγετική θέση στη λίστα με τις πιο μποτιλιαρισμένες πόλεις της Ευρώπης, προσπερνώντας το Παρίσι και το Δουβλίνο, σύμφωνα με δεδομένα της εταιρείας ανάλυσης μεταφορών Inrix. Οι οδηγοί στην αγγλική πρωτεύουσα πέρασαν κατά μέσο όρο 101 ώρες καθηλωμένοι στην κίνηση το 2024, σημειώνοντας αύξηση 2% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο Λονδίνο έχει σταδιακά αυξηθεί τα τελευταία χρόνια, από 97 ώρες το 2022 σε 99 ώρες το 2023.

Η A40 Westway αναδεικνύεται ως ο πιο μποτιλιαρισμένος δρόμος της χώρας, με την χειρότερη κυκλοφοριακή αιχμή να καταγράφεται από τις 5 έως τις 6 το απόγευμα. Η συνολική οικονομική επιβάρυνση από τη συμφόρηση φτάνει περίπου τα 3,85 δισεκατομμύρια λίρες, δηλαδή 942 λίρες για κάθε έναν από τους 4 εκατομμύρια οδηγούς της πόλης.

Αξιοσημείωτο είναι ότι το Παρίσι έρχεται δεύτερο με 97 ώρες καθυστερήσεων, ενώ το Δουβλίνο ακολουθεί με 81 ώρες στην τρίτη θέση. Πόλεις όπως το Μπρίστολ και το Λιντς σημειώνουν 65 και 60 ώρες καθυστερήσεων αντίστοιχα. Η Μάντσεστερ κατέγραψε αύξηση 13% στις καθυστερήσεις, ενώ το Μπέρμιγχαμ βελτιώθηκε κατά 10%, μειώνοντας τη θέση του από τη δεύτερη στη 6η.

Ο αναλυτής μεταφορών της Inrix, Μπομπ Πισού, επισημαίνει ότι παρά τη μικρή αύξηση στη συμφόρηση, το Λονδίνο εξακολουθεί να αποτελεί το ήμισυ των καθυστερήσεων σε ολόκληρη τη χώρα. Οι εργασίες στον κόμβο Wisley του M25 είχαν επίσης σημαντική επίδραση στην κυκλοφορία.

Το κυκλοφοριακό πρόβλημα στο Λονδίνο δεν είναι νέο φαινόμενο. Από τον 17ο αιώνα, ο Σάμιουελ Πέπυς κατέγραφε καθυστερήσεις στις μετακινήσεις, ενώ τη δεκαετία του 1960 προτάθηκε η δημιουργία ενός κουτιού αυτοκινητόδρομων, σχέδιο που τελικά εγκαταλείφθηκε λόγω αντιδράσεων των κατοίκων. Η ανάγκη για βιώσιμες λύσεις στο ζήτημα της συμφόρησης παραμένει πιο επιτακτική από ποτέ.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play