Η Κως: Ιδανικός προορισμός για ευ ζην

Με στόχο να αναδείξει το πολυδιάστατο τουριστικό προϊόν της Κω, η Marketing Greece σε συνεργασία με τα Ikos Resorts του Ομίλου Sani/Ikos, ενώνουν τις δυνάμεις τους, υλοποιώντας για άλλη μια χρονιά μια σειρά δράσεων που επικεντρώνονται στα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού και προβάλλουν τον πλούτο εμπειριών που προσφέρει στους επισκέπτες.

Μέσω της δημιουργίας πρωτότυπου ταξιδιωτικού περιεχομένου, η Κως αποκαλύπτει την προσωπικότητά της, προτείνοντας στον ταξιδιώτη την αναζωογονητική και θεραπευτική της διάσταση.

Στο νέο βίντεο με τίτλο Kos | A sanctuary of body and soul in the Aegean, το οποίο ενσωματώνει τη φιλοσοφία του ευ ζην, ο επισκέπτης οδηγείται σε στοιχεία που προάγουν την ευζωία: από την ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο του Ασκληπιείου και την οινογευσία στους αμπελώνες του νησιού, που διαφυλάσσουν την οινοποιητική παράδοση, έως τις χαλαρωτικές περιηγήσεις στο μαγευτικό περιβάλλον της Κω και τις θεραπευτικές βουτιές στα κρυστάλλινα νερά της.

Παράλληλα, δύο επεισόδια από podcasts αφιερωμένα στο Ασκληπιείο, με τίτλους Το Ασκληπιείο της Κω & ο Ιπποκράτης και Ο Ασκληπιός και τα Ασκληπιεία της αρχαίας Ελλάδας, μεταφέρουν την ιστορία του αρχαιολογικού χώρου, αγγίζουν τη φιλοσοφία της ευζωίας στην αρχαιότητα και αναδεικνύουν τη σημασία της διδασκαλίας του Ιπποκράτη στη σύγχρονη εποχή. Όλο το ηχητικό υλικό για το σημαντικότερο θεραπευτήριο του αρχαίου κόσμου, καθώς και τον τόπο διάδοσης της διδασκαλίας του Ιπποκράτη, θα διατεθεί ελεύθερα προς χρήση σε όλη την τουριστική κοινότητα της Κω.

Επιπλέον, προκειμένου να ενισχυθεί η επικοινωνία για την προβολή της Κω που έχει δημιουργήσει η Marketing Greece και τα Ikos Resorts, υλοποιείται ειδική ψηφιακή καμπάνια, η οποία είναι σε εξέλιξη και αξιοποιεί το οικοσύστημα του Discovergreece.com.

Δείτε το βίντεο στη διεύθυνση: https://youtu.be/gURBctHXw2I?si=0nxf_kMwxM1av1Yt

©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Loading