Η νέα εποχή των πολυτελών brands: Τα πιο περιζήτητα σήματα του 2024

Η νέα εποχή των πολυτελών brands: Τα πιο περιζήτητα σήματα του 2024

Ανακαλύψτε τα πιο δημοφιλή brands μόδας του 2024, σε ένα εξελισσόμενο τοπίο πολυτελείας στην Κίνα και παγκοσμίως. Η Κίνα έχει καθιερωθεί ως βασική αγορά πολυτελών προϊόντων εδώ και πολλές δεκαετίες, με την εξαιρετική αύξηση της ζήτησης από καταναλωτές με υψηλή καθαρή αξία να κορυφώνεται μετά την πανδημία. Ωστόσο, η συνεχιζόμενη κρίση στην κινεζική οικονομία έχει επιβαρύνει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών , με αποτέλεσμα οι χρυσές ημέρες των αγορών πολυτελείας να φαίνεται πως ανήκουν στο παρελθόν για πολλές μάρκες. Στην αρχή της περιόδου ανακοίνωσης κερδών, η LVMH ανακοίνωσε μείωση 16% στις πωλήσεις της στην περιοχή της Ασίας, εκτός Ιαπωνίας, συγκριτικά με το τρίτο τρίμηνο του 2023.

Η πλατφόρμα μόδας Lyst δημοσίευσε πρόσφατα την κατάταξή της με τα πιο καυτά brands για το τέταρτο τρίμηνο του 2024, αναλύοντας τη συμπεριφορά 200 εκατομμυρίων αγοραστών. Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται η UGG, η οποία σημείωσε άνοδο 358% στις αναζητήσεις. Η εταιρεία Deckers Brands ανέφερε αύξηση 16,1% στις καθαρές πωλήσεις της UGG το 2024, ανταγωνιζόμενη επιτυχώς την Gen Z μέσω στρατηγικών μάρκετινγκ στα social media . Εντυπωσιακή είναι και η απόδοση του The Row, που φαίνεται να προσελκύει σημαντικές επενδύσεις.

Σημαντικές επιδόσεις παρατηρούνται επίσης σε μάρκες όπως η Moncler, η οποία ανακοίνωσε έσοδα περίπου 1,57 δισεκατομμυρίων ευρώ τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, καθώς και η Bottega Veneta, που είδε αύξηση 5% στις πωλήσεις της στο τρίτο τρίμηνο. Το 2024 θα μπορούσε να σηματοδοτήσει μια νέα εποχή για τα πολυτελή brands, εάν καταφέρουν να προσαρμοστούν στις τρέχουσες οικονομικές προκλήσεις και στις απαιτήσεις της νέας γενιάς καταναλωτών.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play