Η νέα ονομασία του Γκραν Πρι της Formula 1 αποκαλύφθηκε

Η νέα ονομασία του Γκραν Πρι της Formula 1 αποκαλύφθηκε

Ανακαλύψτε το MADRING, το νέο Grand Prix της Formula 1 που θα διεξάγεται στη Μαδρίτη από το 2026. Ο πολυαναμενόμενος αγώνας της Formula 1 στη Μαδρίτη απέκτησε επίσημα την ονομασία του: MADRING. Αυτή η ονομασία δεν αναφέρεται μόνο στην πίστα, αλλά προσκαλεί τους θεατές να βιώσουν μια μοναδική εμπειρία σε μια συναρπαστική πόλη. Το Grand Prix Ισπανίας θα διεξάγεται από το 2026 έως το 2035. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της IFEMA, το όνομα προέρχεται από την ένωση των λέξεων Madrid και Ring, που χρησιμοποιείται στην ορολογία της Formula 1 για να δηλώσει τις πίστες.

Με το MADRING, η διοργάνωση στοχεύει στη δημιουργία μιας σύγχρονης και φιλόδοξης ταυτότητας, ακολουθώντας το μοντέλο μεγάλων θεαματικών αγώνων όπως το Άμπου Ντάμπι και το Μαϊάμι. Η φιλοσοφία του νέου Grand Prix επεκτείνεται πέρα από την πίστα, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία διασκέδασης για την τοπική κοινωνία.

Η νέα πίστα θα βρίσκεται σε μια στρατηγική τοποθεσία στο κέντρο της Μαδρίτης, στην περιοχή IFEMA-Valdebebas, μόλις πέντε λεπτά από το αεροδρόμιο. Αυτό εξασφαλίζει άριστη προσβασιμότητα για τους θεατές, οι οποίοι θα μπορούν να φτάσουν μέσω λεωφορείου, τρένου ή μετρό.

Η πίστα θα έχει μήκος 5,474 χλμ., θα περιλαμβάνει 20 στροφές και ο εκτιμώμενος χρόνος γύρου στις κατατακτήριες δοκιμές αναμένεται να είναι 1 λεπτό και 32 δευτερόλεπτα. Το MADRING θα αξιοποιήσει τις υπάρχουσες υποδομές της IFEMA Madrid, καθώς και νέες που θα αναπτυχθούν στην περιοχή Valdebebas. Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό της πίστας είναι η περιορισμένη χρήση δημόσιων οδών και η παρουσία κλειστού και κλιματιζόμενου paddock, μια καινοτομία για τη Formula 1.

Η κυβέρνηση της Κοινότητας της Μαδρίτης έχει δηλώσει ότι δεν θα χρηματοδοτήσει το έργο και αναζητά ιδιώτες χορηγούς και συνεργάτες για την υλοποίησή του. Η Match Hospitality θα επενδύσει 400 εκατομμύρια ευρώ, αναλαμβάνοντας τον σχεδιασμό και την προώθηση των VIP πακέτων και υπηρεσιών του αγώνα.

Το MADRING δεν είναι απλώς ένα όνομα, αλλά μια νέα, ξεχωριστή εμπορική ταυτότητα που θα προωθείται μέσω επίσημων καναλιών επικοινωνίας, στοχεύοντας να ενσωματωθεί στην παγκόσμια ταυτότητα της Formula 1.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play