Η νέα στρατηγική του Netflix: ζωντανές εκδηλώσεις και talk shows

Η νέα στρατηγική του Netflix: ζωντανές εκδηλώσεις και talk shows

Η στρατηγική του Netflix επικεντρώνεται στη ζωντανή τηλεόραση και τα talk shows, ενισχύοντας τη θέση του στην αγορά. Εδώ και δύο δεκαετίες, το Netflix έχει επαναστατήσει το τηλεοπτικό τοπίο. Η πρόσφατη προσθήκη ζωντανών εκδηλώσεων, όπως ο αγώνας πυγμαχίας μεταξύ Μάικ Τάισον και Τζέικ Πολ, εντάσσεται σε μια μακρά παράδοση των παραδοσιακών δικτύων που χρονολογείται από τη δεκαετία του 1950. Η εταιρεία προσφέρει τώρα ένα νέο τύπο περιεχομένου, το talk show, ανακοινώνοντας την επερχόμενη ζωντανή εβδομαδιαία εκπομπή Everybody’s Live with John Mulaney, η οποία θα κάνει πρεμιέρα τον Μάρτιο.

Η επέκταση του Netflix στο ζωντανό πρόγραμμα στοχεύει στην αύξηση των εσόδων από τη διαφημιστική του δραστηριότητα, ένα χαρακτηριστικό του παραδοσιακού τηλεοπτικού μοντέλου. Η εταιρεία έσπασε την μακροχρόνια αντίθεσή της στη διαφήμιση με τη διάθεση φθηνότερων συνδρομών με διαφημίσεις το 2022. Ο αγώνας Τάισον – Πολ, που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο, έγινε το αθλητικό γεγονός με τη μεγαλύτερη ροή όλων των εποχών, προσελκύοντας νέο κοινό και ενισχύοντας τους αριθμούς συνδρομητών του Netflix.

Η πλατφόρμα κατέγραψε ρεκόρ 19 εκατομμυρίων νέων συνδρομητών το τελευταίο τρίμηνο, φτάνοντας συνολικά πάνω από 300 εκατομμύρια. Η τάση αυτή συνεχίστηκε και στην αρχή του νέου έτους, με την εκκίνηση της εβδομαδιαίας ζωντανής ροής του Raw της World Wrestling Entertainment (WWE), που κατάφερε να διπλασιάσει την τηλεθέαση συγκριτικά με την παραδοσιακή τηλεόραση.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής του, το Netflix επιδιώκει να προσελκύσει το κοινό και τους διαφημιστές μέσω ζωντανών προγραμμάτων, τα οποία έχουν τη δυνατότητα να δημιουργούν συνεχή ροή ενδιαφέροντος. Η επικεφαλής περιεχομένου, Μπέλα Μπατζάρια, δήλωσε ότι η πάλη έχει ελκυστικότητα λόγω της πίστης των θαυμαστών και της εβδομαδιαίας δημιουργίας νέου περιεχομένου. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι υπάρχει περιθώριο για περαιτέρω αύξηση των εσόδων, ιδίως σε αγορές εκτός ΗΠΑ, όπου η διείσδυση είναι ακόμη περιορισμένη.

Η οικονομική ανάκαμψη του Netflix από τη Μεγάλη Διόρθωση του 2022 δείχνει την ικανότητά του να ανακτά την αίγλη του στην αγορά. Η εταιρεία επενδύει επίσης σε ζωντανά αθλήματα και πρόκειται να μεταδώσει το Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών της FIFA το 2027 και το 2031, ενισχύοντας την παρουσία της σε δημοφιλή αθλητικά γεγονότα.

Καθώς το Netflix εξερευνά τη στρατηγική του για τη ζωντανή τηλεόραση, προκύπτουν ερωτήματα σχετικά με την ταχύτητα και την κλίμακα της επέκτασής του στον τομέα αυτό. Η εταιρεία, παρόλο που εξετάζει ευκαιρίες, προγραμματίζει τις επενδύσεις της με προσοχή λόγω των υψηλών κόστους των αθλητικών δικαιωμάτων.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play