Η νέα τάση του oshikatsu στην Ιαπωνία και η επίδρασή της στην κατανάλωση

Η νέα τάση του oshikatsu στην Ιαπωνία και η επίδρασή της στην κατανάλωση

Ανακαλύψτε πώς το oshikatsu αναδεικνύεται σε καταλύτη για την κατανάλωση στην Ιαπωνία. Στην Ιαπωνία, οι πολιτικοί και οι οικονομολόγοι παρακολουθούν προσεκτικά το φαινόμενο του oshikatsu, καθώς εκτιμούν ότι μπορεί να λειτουργήσει ως σημαντικός παράγοντας ενίσχυσης της κατανάλωσης. Όπως επισημαίνει το Reuters, η 24χρονη Momoka Matsui αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα της αυξανόμενης ομάδας νέων ηλικίας 20-30 ετών που συμμετέχουν σε δραστηριότητες που υποστηρίζουν τους αγαπημένους τους ειδωλοποιημένους χαρακτήρες και καλλιτέχνες. Η Matsui δήλωσε ότι αν αυξηθεί ο μισθός της, θα ήθελε να παρακολουθεί περισσότερες συναυλίες, ακόμη και εκτός της χώρας.

Η Ιαπωνία προσπαθεί να αναζωογονήσει την κατανάλωση μέσω αυτού του φαινομένου, το οποίο απέκτησε δημοτικότητα κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η ικανότητα του oshikatsu να ενισχύσει την ασθενή καταναλωτική δαπάνη είναι κρίσιμη, καθώς πολλές εταιρείες σχεδιάζουν τις μεγαλύτερες αυξήσεις μισθών εδώ και 34 χρόνια. Οι νέοι, οι οποίοι είναι πιο ενεργοί στο oshikatsu, είναι πιθανό να επωφεληθούν από τις αυξήσεις μισθών και να οδηγήσουν σε περαιτέρω αύξηση της κατανάλωσης φέτος.

Μια πρόσφατη έρευνα από τις εταιρείες μάρκετινγκ CDG και Oshicoco έδειξε ότι περίπου 14 εκατομμύρια άνθρωποι στην Ιαπωνία, το 11% του πληθυσμού, συμμετέχουν στο oshikatsu, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο 250.000 γιεν (1.700 δολάρια) ετησίως. Αν και αυτό αντιπροσωπεύει μόνο το 2,1% των συνολικών ετήσιων λιανικών πωλήσεων της χώρας, οι αναλυτές πιστεύουν ότι η επίδραση του oshikatsu στην κατανάλωση θα είναι σημαντική.

Η αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης μέσω του oshikatsu αποδεικνύει ότι οι μη αναγκαίες δαπάνες παραμένουν σταθερές, ακόμη και σε περιόδους οικονομικής πίεσης.

Το oshikatsu περιλαμβάνει πολλές μορφές, από τη χρηματοδότηση διαφημιστικών χώρων για αγαπημένα είδωλα μέχρι την αγορά εμπορευμάτων. Καθώς η Ιαπωνία συνεχίζει να εξερευνά νέες στρατηγικές για την τόνωση της οικονομίας της, η προσαρμογή των εταιρειών στην αυξανόμενη ζήτηση για υπηρεσίες και προϊόντα oshikatsu δείχνει μια αλλαγή στη δυναμική της αγοράς.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play