Η ομάδα Everyone Hates Elon ανατρέπει τις συμβάσεις του μάρκετινγκ με τις αντισυμβατικές της καμπάνιες κατά του Έλον Μασκ. Η ομάδα Everyone Hates Elon έχει προσελκύσει την προσοχή σε παγκόσμιο επίπεδο τον τελευταίο μήνα, γεμίζοντας τους δρόμους του Λονδίνου με τις πιο τολμηρές διαφημίσεις που έχουμε δει ποτέ. Ο σκοπός αυτής της κίνησης; Να εκφράσει την αντίθεσή της στον αμφιλεγόμενο δισεκατομμυριούχο Έλον Μασκ. Οι αφίσες τους με φράσεις όπως «Ο Έλον Μασκ είναι καραγκιόζης» επικοινωνούν την ξεκάθαρη πρόθεση της οργάνωσης: να επηρεάσουν τη δημόσια εικόνα του Μασκ μέσω σφοδρού αντι-μάρκετινγκ.
Οι αφίσες δεν περιορίζονται μόνο σε προσβλητικές φράσεις. Σε ένα μετρό, μια πλαστή διαφήμιση της Tesla απεικονίζει τον Μασκ να κάνει μια χειρονομία που θεωρείται ναζιστικός χαιρετισμός, συνοδευόμενη από τη λεζάντα «Το μίσος δεν πουλάει. Απλά ρωτήστε την Tesla.» Μια άλλη αφίσα που εμφανίζεται στο Κλέρκενγουελ παρομοιάζει τη Tesla με τον όρο «Swasticar» και αναφέρει ότι το όχημα μπορεί να φτάσει από το 0 στο 1939 σε 3 δευτερόλεπτα. Οι αμφιλεγόμενες αυτές διαφημίσεις προκάλεσαν την αντίδραση του κοινού, καθιστώντας τη δράση της ομάδας viral στα κοινωνικά δίκτυα.
Οι δραστηριότητες αυτές δεν είναι οι μόνες ενδείξεις της διαμάχης που έχει ξεσπάσει μεταξύ του Μασκ και του Ηνωμένου Βασιλείου. Αφού η Tesla ανακοίνωσε πτώση κερδών 71%, ο Μασκ προανήγγειλε ότι θα ξοδεύει λιγότερο χρόνο για να συνεργάζεται με την κυβέρνηση Τραμπ, ενισχύοντας τις φήμες γύρω από την αντιπαλότητα του με το Ηνωμένο Βασίλειο. Ο Μασκ φαίνεται να επενδύει πολύ χρόνο για να εκφράσει τη γνώμη του για τις εσωτερικές υποθέσεις της χώρας, ενώ έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για τη νομοθεσία σχετικά με την ελευθερία του λόγου.
Το Everyone Hates Elon προέκυψε από μια οργισμένη ομαδική συνομιλία και έχει αρχίσει να εξελίσσεται σε ένα παγκόσμιο κίνημα. Η Έμμα, συνιδρύτρια της ομάδας, υπογράμμισε ότι η πρόθεση τους είναι να στραφούν κατά των μισητών του Μασκ με δημιουργικούς και ευφάνταστους τρόπους. Η δράση τους δεν είναι μόνο ένα κάλεσμα σε αντίσταση, αλλά και μια προσφορά στους πολίτες να επαναστατήσουν μέσω της τέχνης του μάρκετινγκ.
Πηγή περιεχομένου: in.gr