Ανακαλύψτε τη μαγεία της πασαρέλας της Chanel με κεντρικά στοιχεία υπερμεγέθη μαργαριτάρια και κινηματογραφικά ταξίδια. Η Chanel πραγματοποίησε εντυπωσιακή παρουσία στην εβδομάδα μόδας στο Παρίσι, καταφτάνοντας με μια μοναδική μαύρη κορδέλα φτιαγμένη από ατσάλι, που είχε πλάτος όσο ένας δρόμος της πόλης και μήκος 368 μέτρα. Το επιβλητικό αυτό στοιχείο υψωνόταν στον ουρανό δίπλα στη μεγάλη πασαρέλα, θυμίζοντας σκαλωσιά βγαλμένη από κόσμο ονείρων. Το μήνυμα; Ο οίκος Chanel είναι ταυτόχρονα σκληρός και κομψός.
Με την έλευση του νέου σχεδιαστή Ματιέ Μπλαζί, ο οποίος αναμένεται να αναλάβει τα ηνία του οίκου τον επόμενο μήνα, η Chanel εισέρχεται σε μια νέα εποχή μετά από σχεδόν ένα χρόνο χωρίς δημιουργικό επικεφαλής. Η εικόνα της Κοκό Σαζάλ, με το κοστούμι και τα μαργαριτάρια της, παραμένει η πιο αναγνωρίσιμη, ενισχύοντας τη μοναδικότητα και τη δύναμη του οίκου. Οι πρόσφατες συλλογές, αν και παράγονται χωρίς ηγέτη, διατηρούν την κομψότητά τους, προσφέροντας σταθερές επιλογές που οι καταναλωτές δεν βαριούνται.
Στην επίδειξη παρευρέθηκαν πολλοί διάσημοι, συμπεριλαμβανομένης της Ντακότα Φάνινγκ, για να θαυμάσουν τις δημιουργίες που περιλάμβαναν κρεμ, κόκκινα και κλασικά μαύρα μεταξωτά κοστούμια με καπέλα και κορδέλες. Τα υπερμεγέθη μαργαριτάρια, που περιλάμβαναν ένα στο μέγεθος μπάλας του τένις, αποτέλεσαν μία από τις πιο αξιοσημείωτες λεπτομέρειες της εμφάνισης.
Εν τω μεταξύ, η Louis Vuitton παραμένει στην κορυφή της βιομηχανίας πολυτελών ειδών, με την αξία της μάρκας να ανέρχεται στα 130 δισεκατομμύρια δολάρια. Το σόου της Louis Vuitton, εμπνευσμένο από κινηματογραφικά ταξίδια, απέδειξε τη φαντασία και τη νοσταλγία του σχεδιαστή Νικολά Γκεσκιέρ. Με ριγέ φόρμες και μίνι συνεργασίες που παραπέμπουν στη Μέριλιν Μονρόε, η ατμόσφαιρα της επίδειξης ήταν μια γιορτή του κινηματογραφικού ρομαντισμού.
Πηγή περιεχομένου: in.gr