Η πολιτική κρίση στη Γερμανία απειλεί τα έργα αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου, με επιπτώσεις στη διαχείριση του χρόνου και της ποιότητας. Στο πλαίσιο της ριζικής συντήρησης και ανανέωσης του γερμανικού σιδηροδρομικού δικτύου, η πολυσύχναστη γραμμή Ρίντμπαν μεταξύ Φρανκφούρτης και Μάνχαϊμ αποκτά καινούργια κλειδιά και σήματα ώστε η κυκλοφορία των τρένων να γίνεται και πάλι ομαλά. Οι εργασίες αναμένονται να ολοκληρωθούν μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου. Η Ρίντμπαν σηματοδοτεί την αρχή ενός μεγαλόπνοου προγράμματος συντήρησης και αποκατάστασης των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn).
Η προγραμματισμένη συντήρηση ενδέχεται ωστόσο να μετατραπεί σε εφιάλτη καθώς η χρηματοδότηση του συνολικού έργου καθίσταται επισφαλής μετά τη διάλυση του κυβερνητικού συνασπισμού στο Βερολίνο. Ο πρόεδρος του συνδικάτου των σιδηροδρόμων EVG, Μάρτιν Μπούρκερτ, έχει προειδοποιήσει ότι δίχως προϋπολογισμό θα λείψει σημαντικό μέρος των κονδυλίων για τη γενική ανακαίνιση του δικτύου.
Η υποχρηματοδότηση των γερμανικών σιδηροδρόμων είναι εμφανής, με το γερμανικό Ελεγκτικό Συνέδριο να επισημαίνει την ανάγκη άμεσης εξυγίανσης. Είναι αναγκαίο να ληφθεί υπόψη ότι η Γερμανία επενδύει σχετικά λίγα στο σιδηροδρομικό της δίκτυο σε σύγκριση με άλλες χώρες.
Η εξελισσόμενη κατάσταση αναμένεται να έχει σοβαρές επιπτώσεις για τη διασφάλιση της ποιότητας και της χρονοσημείωσης των σιδηροδρομικών υπηρεσιών, ενώ οι ελλείψεις στη συντήρηση παρατηρούνται συνεχώς.