Η στρατολόγηση νέων στις ΗΠΑ ενισχύεται από την επιρροή του Χόλιγουντ και την απεικόνιση στρατιωτικής ζωής. Μετά από μια δεκαετία αδυναμίας του Αμερικανικού Στρατού να καλύψει τις χιλιάδες κενές θέσεις, φέτος παρατηρείται μια ανατροπή, καθώς οι στρατολογικές υπηρεσίες έχουν επιτύχει τους στόχους τους. Η συνεργασία με δημοφιλείς ηθοποιούς και παραγωγούς του Χόλιγουντ έχει παίξει καθοριστικό ρόλο σε αυτήν την επιτυχία. Στην πραγματικότητα, ο Αμερικανικός Στρατός είναι έτοιμος να πετύχει τους στρατολογικούς του στόχους με 51.837 νεοσύλλεκτους μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα, αριθμός που αντιπροσωπεύει το 85% του στόχου για το οικονομικό έτος 2025.
Μια μελέτη του Πανεπιστημίου Μπράουν αναδεικνύει την στρατικοποίηση ταινιών και τηλεοπτικών εκπομπών στις ΗΠΑ, υποδεικνύοντας ότι οι δημιουργοί περιεχομένου στοχεύουν να ελκύσουν τους νέους στην στρατιωτική ζωή, παρουσιάζοντας τους πολέμους ως απαραίτητους και ένδοξους, αγνοώντας τις καταστροφές που προκαλούν. Οι παραγωγοί ταινιών πρέπει να ευθυγραμμίζουν τις δουλειές τους με τις στρατιωτικές πολιτικές και να παρουσιάζουν τον στρατό με ελκυστικό τρόπο, επιδιώκοντας να ενισχύσουν την εικόνα του.
Το Χόλιγουντ, με τις γιγάντιες παραγωγές του, συνεργάζεται με το Πεντάγωνο για να εξασφαλίσει οικονομικά οφέλη και πρόσβαση σε στρατιωτικό εξοπλισμό, μειώνοντας έτσι το κόστος παραγωγής. Αυτή η συνεργασία έχει οδηγήσει στη δημιουργία περισσότερων από 2.500 ταινιών και τηλεοπτικών σειρών που απεικονίζουν τη στρατιωτική ζωή, με το Πεντάγωνο να παρέχει στρατιωτικούς συμβούλους και τοποθεσίες για γυρίσματα.
Εν τέλει, το φαινόμενο του Χόλιγουντ να προσελκύει νέους στην στρατολογία και οι συνεργασίες του με στρατιωτικούς φορείς επισημαίνουν τις πολύπλοκες σχέσεις μεταξύ ψυχαγωγίας και στρατού στην Αμερική, αναδεικνύοντας την ανάγκη για μια πιο ισορροπημένη απεικόνιση της στρατιωτικής ζωής.
Πηγή περιεχομένου: in.gr