Αναλύουμε την απουσία ταινιών με σεξουαλικά θέματα από τις φετινές υποψηφιότητες για Όσκαρ. Προς μεγάλη έκπληξη, ταινίες που θεωρούνταν φαβορί και κατέχουν τη θέση του blockbuster δεν κατάφεραν να ακουστούν σχεδόν καθόλου κατά την ανακοίνωση των υποψηφίων για Όσκαρ φέτος. Όλες οι προαναφερθείσες ταινίες μοιράζονται ένα κοινό χαρακτηριστικό: εξερευνούν τη σεξουαλική επιθυμία σε βάθος . Αρχικά, το Queer του Λούκα Γκουαντανίνο ακολουθεί τη ζωή ενός μοναχικού άνδρα στην Πόλη του Μεξικού τη δεκαετία του 1950, αλλά η άφιξη ενός νεαρού φοιτητή τον παρακινεί να επιδιώξει μια ουσιαστική σχέση, εντούτοις, κανένας ηθοποιός από αυτήν την ταινία δεν βρίσκεται στις υποψηφιότητες .
Επίσης, η ταινία Challengers με την Ζεντάγια, παρόλο που εμπνεύσει τάσεις στο διαδίκτυο όπως το tennis-core, δεν κατάφερε να ηγηθεί της οσκαρικής κούρσας. Το Babygirl με την Νικόλ Κίντμαν, η οποία υποδύεται τη Ρόμι, παρουσιάζει μια γυναίκα που ανακαλύπτει τη σαρκική επιθυμία μετά από μια σχέση με τον ασκούμενό της, όμως η Κίντμαν, παρά την εκστρατεία προώθησης, δεν συμπεριλήφθηκε στη λίστα των υποψηφίων.
Αξιοσημείωτη είναι η απουσία και της Πάμελα Άντερσον καθώς και της Τζέιμι Λι Κέρτις για το The Last Showgirl, μια ταινία που πραγματεύεται τον μπουρλέσκ του Λας Βέγκας. Σημαντικό είναι επίσης το The Substance, το οποίο αποκαλύπτει τη βία που συνήθως αποδέχεται το Χόλιγουντ συγκριτικά με το σεξ.
Στο Anora, το οποίο είναι υποψήφιο για καλύτερη ταινία φέτος, παρατηρείται μια διαφορετική προσέγγιση στα σεξουαλικά θέματα, καθώς η ιστορία μιας στρίπερ εξελίσσεται σε ένα δραματικό κυνηγητό στη νύχτα του Μπρούκλιν. Η ταινία εστιάζει περισσότερο στις σχέσεις μεταξύ των χαρακτήρων παρά στη λαγνεία.
Παρά τις φετινές υποψηφιότητες που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα πολιτικών θεμάτων, φαίνεται πως η Ακαδημία διατηρεί μια επιφυλακτικότητα σε ταινίες που εξερευνούν τη σεξουαλικότητα. Οι υποψηφιότητες περιλαμβάνουν blockbusters όπως το Wicked και το Dune: Part Two, αλλά υπάρχουν ακόμη μονοπάτια που δεν φαίνεται να επιθυμούν να διαβούν τα Όσκαρ.
Πηγή περιεχομένου: in.gr