Η Temu και η Shein επεκτείνουν την κυριαρχία τους στο διαδικτυακό εμπόριο εν μέσω χριστουγεννιάτικων αγορών. Πίσω από τα κουπόνια των Temu και Shein και τα pop up παράθυρα που διαφημίζουν χρονικά περιορισμένη επιλογή εκπτωτικών ειδών, αναδεικνύεται ένας νέος διαδικτυακός κόσμος παρορμητικών αγορών, ένας τόπος ένοχων απολαύσεων, όπου η ποικιλία είναι τεράστια και κάθε μέρα είναι Cyber Monday.
Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, η σημερινή εποχή επιταχύνει τον καταναλωτισμό, μια εποχή που η Temu, η οποία ανήκει στην κινεζική εταιρεία PDD Holdings, και η Shein, ο μεγάλος της αντίπαλος, υπερτροφοδοτούν μέσω social media με μια ατελείωτη ποικιλία φθηνών αγαθών. Αυτό δείχνουν τα στοιχεία της Salesforce, σύμφωνα με τα οποία περίπου μία στις πέντε ηλεκτρονικές αγορές στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία και τον Καναδά θα γίνονται μέσω τεσσάρων ηλεκτρονικών αγορών που εδρεύουν ή έχουν ιδρυθεί στην Ασία.
Αναλυτές υπογράμμισαν ότι αναμένεται να αποκομίσουν περίπου 160 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιες πωλήσεις εκτός Κίνας. Το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων θα πάει στην Temu και τη Shein, που θεωρείται ότι ηγείται της παγκόσμιας αγοράς γρήγορης μόδας σε έσοδα.
Και οι δύο πλατφόρμες έχουν δημιουργήσει αποθήκες στις ΗΠΑ για να επιταχύνουν τους χρόνους παράδοσης και να ανταγωνίζονται καλύτερα την Amazon. Η Shein, που εδρεύει στη Σιγκαπούρη, χρησιμοποιεί παρόμοια χαρακτηριστικά σχεδίασης ιστοσελίδων όπως η Temu και απευθύνεται κυρίως σε νεαρές γυναίκες μέσω συνεργασιών με influencers.
Παρ’ όλα αυτά, οι Temu και Shein έχουν αρχίσει να αντιμετωπίζουν αντιδράσεις, με νομοθέτες να εξετάζουν πιθανά προβλήματα που σχετίζονται με την καταναγκαστική εργασία και με προτάσεις για νέους εμπορικούς κανόνες που ενδέχεται να αυξήσουν τις τιμές.
Πηγή περιεχομένου: in.gr