Η WTM London ανοίγει τις πύλες της για τον τουρισμό

Η WTM London ανοίγει τις πύλες της για τον τουρισμό

Αύριο, Τρίτη 5 Νοεμβρίου, ανοίγει τις πύλες της η World Travel Market (WTM) London, μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις της τουριστικής βιομηχανίας, η οποία θα φιλοξενηθεί έως τις 7 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Excel London.

Ο ΕΟΤ συμμετέχει φέτος στη διεθνή έκθεση τουρισμού World Travel Market 2024 ως Premium Partner, αναδεικνύοντας τη θετική πορεία στον τουρισμό με μία χρονιά ρεκόρ και θέτοντας στόχους για μία βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, σύμφωνα με τη διευθύντρια του Γραφείου ΕΟΤ Βρετανίας και Ιρλανδίας, Ελένη Σκαρβέλη.

Μιλώντας στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, η κ. Σκαρβέλη ανέφερε ότι «η έκθεση συγκεντρώνει τους εκπροσώπους και decision makers της βρετανικής αγοράς, καθώς και την τουριστική βιομηχανία από όλον τον πλανήτη». Ως κύριος εταίρος της WTM για το 2024, η Ελλάδα έχει την ευκαιρία να αναδείξει τους ελληνικούς προορισμούς μέσω αυθεντικών εμπειριών και να εδραιώσει τη θέση της ως ένας από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο.

Η κ. Σκαρβέλη υπογράμμισε την ισχυρή παρουσία 81 Ελλήνων συνεκθετών στο περίπτερο του ΕΟΤ, τονίζοντας ότι «η WTM είναι η τέλεια πλατφόρμα για να δείξει η Ελλάδα πώς η στρατηγική της στον τουρισμό ισορροπεί επιτυχώς τα οφέλη του τουρισμού με τις ανάγκες των τοπικών οικονομιών και κοινοτήτων», προστατεύοντας ταυτόχρονα το φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον.

Η διευθύντρια του Γραφείου ΕΟΤ Βρετανίας και Ιρλανδίας ανέφερε ότι η τουριστική περίοδος του 2024 είναι ακόμη σε εξέλιξη, αλλά τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ήδη αύξηση κατά 4% στις αφίξεις Ιανουαρίου-Αυγούστου 2024, φτάνοντας τους 3.136.900 Βρετανούς επισκέπτες και σημαντική αύξηση των εσόδων από τον τουρισμό, τα οποία υπολογίζονται σε 608,9 εκατομμύρια ευρώ.

Για το 2025, το Γραφείο ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας θα συνεχίσει την προβολή της χώρας, δίνοντας βαρύτητα στην ανάδειξη των ελληνικών προορισμών κατά την αρχή της άνοιξης και το τέλος του φθινοπώρου και ενισχύοντας τη shoulder season, σε ένα μοντέλο ιδανικό για τη βιώσιμη ανάπτυξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Loading

Play