Ιαπωνία: Κλείσιμο 2.000 καταστημάτων της Sukiya λόγω περιστατικών τροφίμων

Ιαπωνία: Κλείσιμο 2.000 καταστημάτων της Sukiya λόγω περιστατικών τροφίμων

Η Sukiya κλείνει σχεδόν όλα τα καταστήματά της στην Ιαπωνία για λόγους υγιεινής μετά από περιστατικά τροφίμων. Η ιαπωνική αλυσίδα γρήγορου φαγητού Sukiya προγραμματίζει το προσωρινό κλείσιμο σχεδόν όλων των 2.000 καταστημάτων της σε όλη τη χώρα για τέσσερις ημέρες, αρχής γενομένης από τη Δευτέρα, λόγω πρόσφατων περιστατικών που αφορούν παρασιτικά έντομα σε σερβιρισμένα φαγητά. Η εταιρεία, που ανήκει στον γίγαντα της εστίασης Zensho Holdings, ανακοίνωσε το κλείσιμο αυτό μέσω της ιστοσελίδας της το Σάββατο, σύμφωνα με δημοσιεύματα του Reuters. Μετά τα περιστατικά που περιλάμβαναν ένα τρωκτικό σε μπολ σούπας μίσο και ένα έντομο σε άλλο γεύμα, η Sukiya ανακοίνωσε μέτρα για την ενίσχυση της υγιεινής στα καταστήματά της.

Η Sukiya, η μεγαλύτερη αλυσίδα βοδινό κρέας σε μπολ στην Ιαπωνία, αντέδρασε έντονα στην κατάσταση, ζητώντας συγγνώμη για περιστατικά που συνέβησαν τον Ιανουάριο σε κατάστημα της δυτικής Ιαπωνίας. Ορισμένες πηγές αναφέρουν ότι οι μετοχές της Zensho υποχώρησαν έως και 7% την επόμενη Δευτέρα μετά την ανακοίνωση των περιστατικών. Αξιοσημείωτο είναι ότι η Sukiya προγραμματίζει να κλείσει σχεδόν όλα τα καταστήματά της για τη λήψη προληπτικών μέτρων και να διασφαλίσει την ποιότητα των προϊόντων της.

Η αλυσίδα δήλωσε ότι ορισμένα καταστήματα, ειδικά αυτά που βρίσκονται σε εμπορικά κέντρα, θα εξαιρεθούν από το προσωρινό κλείσιμο. Στις 28 Μαρτίου, ένας πελάτης ανέφερε ότι βρήκε ένα τμήμα κατσαρίδας σε προϊόν που είχε αγοράσει από κατάστημα κοντά στο σταθμό JR Akishima στο δυτικό Τόκιο. Ο υπεύθυνος του εστιατορίου ζήτησε δημόσια συγγνώμη και επιστρέφοντας τα χρήματα στον πελάτη, το κατάστημα σταμάτησε τις δραστηριότητές του από το απόγευμα της ίδιας ημέρας. Στο τέλος του 2024, η Sukiya λειτουργούσε 1.965 καταστήματα στην Ιαπωνία, ξεπερνώντας τις ανταγωνιστικές αλυσίδες όπως η Yoshinoya και η Matsuya.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play