Οι γονείς στις ΗΠΑ παρακολουθούν διαδικτυακά τα παιδιά τους κατά τη διάρκεια του μαθήματος, προκαλώντας ανησυχία στους εκπαιδευτικούς. Αρκετοί εκπαιδευτικοί εκφράζουν την ενόχλησή τους με την παρέμβαση των γονέων κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, καθώς πολλοί καλούν τα παιδιά τους ή τους στέλνουν μηνύματα όταν διδάσκονται. Ένας στους πέντε εκπαιδευτικούς δηλώνει ότι οι γονείς παρακολουθούν εξ αποστάσεως τους φορητούς υπολογιστές των παιδιών τους τουλάχιστον μία φορά το μήνα.
Η τεχνολογία παρέχει τη δυνατότητα στους γονείς να παρακολουθούν τη διαδικτυακή δραστηριότητα των παιδιών τους, όπως υποστηρίζεται από εκπαιδευτικούς στις ΗΠΑ. Η Liz Shulman, καθηγήτρια Αγγλικών, παρατηρεί ότι οι γονείς χρησιμοποιούν αυτή την τεχνολογία για να βεβαιωθούν ότι τα παιδιά τους δεν ασχολούνται με βιντεοπαιχνίδια κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.
Η ανάγκη ορισμένων γονέων να παρακολουθούν τα παιδιά τους συνεχώς μπορεί να αποδιοργανώνει τη διαδικασία της μάθησης. Σχεδόν το 75% των εκπαιδευτικών αναφέρουν ότι η παρέμβαση αυτή αποσπά την προσοχή των μαθητών. Ο Aaron Pallas, καθηγητής του Teachers College στο Πανεπιστήμιο Columbia, προτείνει επικοινωνία με τους γονείς για να κατανοηθεί η αιτία αυτής της συμπεριφοράς.