Ανακαλύψτε πώς το YouTube μεταμορφώνει την οικονομία και την κοινωνία στο χωριό Tulsi της Ινδίας. Ένα μικρό χωριό στην Ινδία, το Tulsi, έχει αναδειχθεί σε πρότυπο οικονομικής και κοινωνικής αλλαγής, καθώς η πλειονότητα των κατοίκων του ασχολείται με τη δημιουργία περιεχομένου για το YouTube. Σε αυτό το μοναδικό χωριό, η τεχνολογία έχει γίνει ο καταλύτης που προάγει τη δημιουργικότητα και την οικονομική ανάπτυξη.
Το YouTube είναι παντού σε αυτό το χωριό: Το Tulsi, παρόμοιο με άλλα ινδικά χωριά, διαθέτει απλά σπίτια και ημι-ασφαλτοστρωμένους δρόμους, ωστόσο διακρίνεται ως το YouTube Village της Ινδίας. Περίπου 4.000 κάτοικοι ζουν εδώ, και πάνω από 1.000 από αυτούς εργάζονται στον τομέα του YouTube. Σύμφωνα με αναφορές, είναι δύσκολο να βρει κανείς κάποιον που να μην έχει εμφανιστεί σε βίντεο που έχουν γυριστεί στο χωριό. Οι ντόπιοι αναφέρουν ότι τα χρήματα που φέρνει το YouTube έχουν επιφέρει σημαντική αλλαγή στην τοπική οικονομία και, επιπλέον, έχουν γίνει εργαλείο για την προώθηση της ισότητας και της κοινωνικής αλλαγής. Οι γυναίκες που έχουν ξεκινήσει επιτυχημένα κανάλια στο YouTube έχουν βρει νέες πηγές εισοδήματος, και οι συζητήσεις μεταξύ των κατοίκων έχουν στραφεί πλέον στην τεχνολογία και το διαδίκτυο.
Η μεταμόρφωση του Tulsi ξεκίνησε το 2018, με την έναρξη του καναλιού Being Chhattisgarhiya από τους Varma και Gyanendra Shukla, οι οποίοι αναζητούσαν μια διέξοδο από τη ρουτίνα τους. Το τρίτο τους βίντεο έγινε viral, συνδυάζοντας κωμωδία και κοινωνικό σχολιασμό. Σύντομα, η επιτυχία τους ενέπνευσε άλλους κατοίκους του Tulsi να ασχοληθούν με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η κρατική κυβέρνηση, εντυπωσιασμένη από την επιτυχία του χωριού, ίδρυσε το 2023 ένα σύγχρονο στούντιο για να υποστηρίξει τη δημιουργική παραγωγή. Ο πρώην συλλέκτης της περιοχής Raipur, Sarveshwar Bhure, δήλωσε ότι επιθυμούσε να γεφυρώσει το ψηφιακό χάσμα και να προσφέρει κίνητρα στους νέους δημιουργούς.
Το YouTube έχει αποτελέσει κίνητρο για πολλές γυναίκες στο Tulsi, προάγοντας την ισότητα και καταρρίπτοντας προκαταλήψεις. Σύμφωνα με την πρώην Sarpanch του χωριού, Draupadi Vaishnu, τα βίντεο συμβάλλουν στην αμφισβήτηση μισογυνιστικών πρακτικών. Αυτή η νέα πραγματικότητα έχει οδηγήσει πολλές γυναίκες να αναλάβουν ηγετικούς ρόλους, δημιουργώντας μια πιο ισότιμη κοινωνία.
Η αναγνώριση του ταλέντου και της δημιουργικότητας από τους νέους κατοίκους του Tulsi είναι απτή και, όπως δείχνει η Ramkali Varma, που έχει εξελιχθεί σε δημοφιλή ηθοποιό, η πλατφόρμα του YouTube δεν έχει μόνο οικονομικό αντίκτυπο, αλλά και κοινωνικό. Στο Tulsi, η Sahoo έχει γίνει πρότυπο για τις νεαρές γυναίκες, εμπνέοντάς τες να ονειρεύονται και να επιδιώκουν τα μεγάλα τους σχέδια.
Πηγή περιεχομένου: in.gr