Με μία καμπάνια-πρόσκληση του κινέζικου κοινού να παραμείνει σε επαφή με δημοφιλείς ταξιδιωτικούς προορισμούς, οι μοναδικές ομορφιές της Ελλάδας προβλήθηκαν στην Κίνα, προσαρμοσμένες στο γνωστό φωτογραφικό format της Polaroid, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Αφορμή για την on line καμπάνια Polaroid Traveler, ήταν η πανδημία. Και το σκεπτικό της, η «ονειροπόληση». Η διάρκεια της ήταν δύο μήνες, τον περασμένο Αύγουστο και Σεπτέμβριο, και συγκέντρωσε πάνω 4.313.000 views.
Πρόκειται για μια συνεργασία της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας με την εταιρεία Polaroid, την εταιρεία P.R. Global Match και με τον δημοφιλή Κινέζο blogger, Qi Juan Juan, ο οποίος ταξίδεψε σε πάνω από 80 χώρες μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.
Ο Qi Juan Juan παρείχε το οπτικοακουστικό υλικό των προορισμών για τις ανάγκες της καμπάνιας. Πραγματοποιήθηκαν διάφορες αναρτήσεις προσαρμοσμένες στο format της Polaroid με φωτογραφίες/βίντεο του blogger και υλικό της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας (κείμενα, φωτογραφίες, βίντεο).
Η καμπάνια «έτρεξε» στους λογαριασμούς της Polaroid στις δικτυακές πλατφόρμες WEIBO, WECHAT, TIKTOK, LITTLE RED BOOK, TOUTIAO, BILIBILI, QIONGYOU καθώς και στα Social Media της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας.
Εκτός από την Ελλάδα, στην καμπάνια Polaroid Traveler συμμετείχαν επίσης η Ισλανδία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Ιρλανδία, το Βέλγιο και η Μάλτα.