Καμπάνια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος: «Καλύτερα να γνωρίζεις παρά να νομίζεις»

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) δημιούργησε μία νέα ψηφιακή καμπάνια με τίτλο «Καλύτερα να γνωρίζεις παρά να νομίζεις» με σκοπό να απαντήσει σε βασικά ερωτήματα για την ιδιωτική ασφάλιση.

propoli

Για το σκοπό της νέας εκπαιδευτικής καμπάνιας δημιουργήθηκαν 6 βίντεο τα οποία, όπως εξηγεί η ΕΑΕΕ, με ειλικρίνεια και απλότητα και μέσα από στοιχεία και παραδείγματα, ενημερώνουν και εκπαιδεύουν για τη λειτουργία, την αναγκαιότητα, την αξιοπιστία και τη φερεγγυότητά της ιδιωτικής ασφάλισης. Με επιχειρήματα που σβήνουν τις αμφιβολίες και απαντώντας με αλήθειες σε μύθους, αποδεικνύουν ότι η ασφάλιση είναι ένας αξιόπιστος σύμμαχος για τη θωράκιση του εισοδήματος, της περιουσίας, της υγείας και της ζωής όλων.

Τα βίντεο φιλοξενούνται στη διαδραστική πλατφόρμα iknow-insurance.gr, μέσω της οποίας ο επισκέπτης έχει την ευκαιρία να δοκιμάσει τις γνώσεις του για την ιδιωτική ασφάλιση μέσα από ένα quiz 6 απλών βημάτων. Επιπλέον, μέσα από το περιεχόμενο, ο επισκέπτης μπορεί να ενημερωθεί αναλυτικά για τις απαντήσεις στα 6 ερωτήματα για την ιδιωτική ασφάλιση.

«Με τη γνώση αισθανόμαστε πιο σίγουροι για τις αποφάσεις που καθορίζουν τη ζωή μας» αναφέρει στο μήνυμά του ο Πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου. «Ερχόμαστε να απαντήσουμε με ειλικρίνεια σε πραγματικά ερωτήματα και προβληματισμούς σχετικά με την ασφάλιση επενδύοντας στη γνώση που χρειάζονται όλοι για να αντιληφθούν την αναγκαιότητά της. Ιδιαίτερα αυτή την περίοδο που διανύουμε, με την υγεία και τις φυσικές καταστροφές στο προσκήνιο, αναδεικνύεται ακόμα εντονότερα η αξία της ασφάλισης. Η ιδιωτική ασφάλιση διατηρεί τη δυναμική της εν μέσω της υγειονομικής κρίσης, καθώς οι πολίτες αντιλαμβάνονται το σημαντικό της ρόλο απέναντι στο απρόβλεπτο. Παραμένει δίπλα τους δυνατή, αξιόπιστη και φερέγγυα για να προστατέψει όλα αυτά που είναι σημαντικά γι’αυτούς.»

©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Loading