Η τρανς κοινότητα παρέμεινε αδιάφορη κατά τη διάρκεια των Όσκαρ, παρά τη βράβευση του μιούζικαλ Εμίλια Περέζ. Το μιούζικαλ «Εμίλια Περέζ», που εστιάζει στη ζωή της τρανς ναρκοβαρόνας, συνεχίζει να προκαλεί αντιδράσεις και προκλήσεις. Μετά τη βράβευσή του στα Όσκαρ, και ενώ η σκιά των αμφιλεγόμενων tweets της Κάρλα Σοφία Γκασκόν αιωρείται, οι ΛΟΑΤΚΙ+ ιστοσελίδες επισημαίνουν την πλήρη αδιαφορία των νικητών για την τρανς κοινότητα κατά τους ευχαριστήριους λόγους τους. Αν και στο Εμίλια Περέζ μία τρανς γυναίκα ηθοποιός υποδύεται έναν τρανς χαρακτήρα, η τρανς κοινότητα ήταν απούσα από το βήμα των βραβεύσεων της Κυριακής στα Όσκαρ 2025.
Κανένας από τους βραβευθέντες που ανέβηκαν στη σκηνή, συμπεριλαμβανομένων των Ζόε Σαλντάνα, μουσικών Clement Ducol και Camille, ή του σκηνοθέτη Ζακ Οντιάρ, δεν έκανε αναφορά στην τρανς κοινότητα κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής μετάδοσης, που θα μπορούσε να είχε προσφέρει μια πλατφόρμα για την ευαισθητοποίηση σχετικά με την πολιτική κατάσταση των ΛΟΑΤΚΙ+ πολιτών στις ΗΠΑ. Η σιωπή αυτή είναι ακόμα πιο οδυνηρή, καθώς τα δικαιώματα των τρανς ατόμων δέχονται επίθεση με τις νέες νομοθεσίες που μπαίνουν σε εφαρμογή.
Η Γκασκόν, που διχάζει το κοινό με παλιές της αναρτήσεις, εξέφρασε τη λύπη της για την πληγή που προκάλεσε, ενώ η Σαλντάνα, αν και αναφέρθηκε στον ανιψιό της σε προηγούμενη εκδήλωση, στη βραδιά των Όσκαρ επέλεξε να εστιάσει στην μεταναστευτική κοινότητα. Στον αντίποδα, οι βραβευμένοι μουσικοί του El Mal δεν ανέφεραν τίποτα για την τρανς κοινότητα.
Στο επίκεντρο της συζήτησης βρίσκονται οι ευθύνες των καλλιτεχνών σε σημαντικά θέματα, καθώς η απουσία αναφοράς στην τρανς κοινότητα σε μία τέτοια τελετή, ενώ παράλληλα το 2025 χαρακτηρίζεται από σοβαρές προκλήσεις για τα τρανς άτομα, κρίνεται ως αναισθησία στην κρίση των καιρών.
Πηγή περιεχομένου: in.gr