Αξιολόγηση του πρωθυπουργού από το ΚΚΕ, σχολιάζοντας τις εκπαιδευτικές πολιτικές και την κατάσταση των σχολείων. Με άριστα στο μάθημα της μυθοπλασίας μπορεί πράγματι να αξιολογηθεί ο πρωθυπουργός, όπως υπογραμμίζει το ΚΚΕ, το οποίο αναφέρεται στην βελτιωμένη εικόνα στα σχολεία εξαιτίας της εισαγωγής ρομποτικής και διαδραστικών πινάκων κατά την επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Υπουργείο Παιδείας. Εντούτοις, όπως σημειώνει ο Περισσός, η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Χιλιάδες αναπληρωτές καλύπτουν κενά σε σχολεία, ενώ η πλειονότητα των σχολικών υποδομών παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα, με μόλις το 5% να εντάσσεται σε προγράμματα κτιριακής αναβάθμισης.
Αυτό που πραγματικά ενοχλεί την κυβέρνηση είναι οι αγώνες των εκπαιδευτικών για ποιοτική δημόσια δωρεάν παιδεία. Το ΚΚΕ επισημαίνει την επιμονή της κυβέρνησης σε ένα σχολείο πολλών ταχυτήτων, όπου το δικαίωμα στη μόρφωση αντιμετωπίζεται ως ευκαιρία, καταγγέλλοντας την παραπέρα ταξική κατηγοριοποίηση των σχολείων και την πρόταση για επαγγελματική επιλογή από την ηλικία των 15 ετών.
Οι εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές αγωνίζονται για μία ποιοτική εκπαίδευση και αντιδρούν στα αντιπαιδαγωγικά κριτήρια αξιολόγησης που επιβάλλουν χορηγούς και άλλες αρνητικές πρακτικές. Είναι γεγονός ότι τα κυβερνητικά αφηγήματα στην εκπαίδευση, από τα σχολεία έως τα πανεπιστήμια, διαψεύδονται διαρκώς.
Πηγή περιεχομένου: in.gr