Lidl Ελλάς: Προσφορά στη UNICEF για την ενίσχυση του συστήματος παιδικής προστασίας στην Ελλάδα

Έχοντας ως στόχο να συμβάλει στη θωράκιση των παιδιών από κάθε μορφή βίας, η Lidl Ελλάς και το φετινό Πάσχα ένωσε τις δυνάμεις της με το Γραφείο της UNICEF στην Ελλάδα (Ταμείο των Ηνωμένων Εθνών για το Παιδί). 
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία απηύθυνε κάλεσμα στο καταναλωτικό κοινό και από τις 19 Απριλίου έως και το Μεγάλο Σάββατο 4 Μαΐου 2024, με κάθε σκανάρισμα της ψηφιακής κάρτας Lidl Plus, η Lidl Ελλάς προσέφερε 0,10 ευρώ στη UNICEF. Κατά το διάστημα αυτό πραγματοποιήθηκαν συνολικά 1.556.212 σκαναρίσματα από τα οποία συγκεντρώθηκε συνολικά το ποσό των 155.621,20 ευρώ, ωστόσο η εταιρεία συμπλήρωσε το συγκεκριμένο ποσό και προσέφερε συνολικά 160.000 ευρώ. Η δωρεά θα διατεθεί για τη στήριξη του προγράμματος «Μαζί ενάντια στη βία κατά των παιδιών» που περιλαμβάνει μία σειρά καινοτόμων δράσεων για την προστασία των παιδιών έναντι κάθε μορφής βίας.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εδραίωση της συνεργασίας της Lidl Ελλάς με τη UNICEF σηματοδοτεί τη δημιουργία μιας συμμαχίας για την ενίσχυση του συστήματος παιδικής προστασίας στην Ελλάδα. Στόχος είναι η δημιουργία ενός μοντέλου υπηρεσιών παιδικής προστασίας που θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά πιλοτικά στον Δήμο Αθηναίων με την καθοδήγηση και τη διεθνή εμπειρία της UNICEF και θα αποτελέσει παράδειγμα εφαρμογής για την τοπική αυτοδιοίκηση.  
Σημειώνεται ότι το Γραφείο του Ταμείου των Ηνωμένων Εθνών για το Παιδί (UNICEF) ιδρύθηκε στην Ελλάδα τον Νοέμβριο του 2020 κατόπιν επίσημης πρόσκλησης από το Ελληνικό Κράτος, με στόχο τη διασφάλιση της προστασίας, της ισότητας, της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, της ανάπτυξης και της συμμετοχής χωρίς αποκλεισμούς και των δύο εκατομμυρίων παιδιών στη χώρα.
 

propoli
©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Loading