Μαγνησία: Νέες καμπάνιες για την αναστροφή της τουριστικής πτώσης

Μαγνησία: Νέες καμπάνιες για την αναστροφή της τουριστικής πτώσης

Η παραλία του Βόλου, τα τσιπουράδικα, τα σοκάκια της Παλιάς πόλης, το μυθικό βουνό των Κενταύρων και το γραφικό Πήλιο αποτελούν σημεία αναφοράς για τη Μαγνησία, έναν προορισμό γεμάτο λόγους για επίσκεψη. Ωστόσο, η φετινή χρονιά θα καταγραφεί με πτώση στον τουρισμό. Μετά τις φυσικές καταστροφές που έπληξαν την Θεσσαλία πέρσι, οι εικόνες με τα νεκρά ψάρια σε ορισμένες παραλίες της περιοχής έδωσαν ένα ακόμη πλήγμα στην τουριστική κίνηση. Ο Γιώργος Ζαφείρης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας, υπογραμμίζει ότι η διάδοση πληροφοριών μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερη ζημιά από ό,τι φανταζόμαστε. «Όταν βγαίνουμε και λέμε ‘ψόφια ψάρια στον Βόλο’, επηρεάζει όλη τη Μαγνησία, με αποτέλεσμα να έχουμε ακυρώσεις μέχρι και στο ανατολικό Πήλιο που είναι 55 χλμ μακριά». Αν και οι μήνες Ιούλιος και Αύγουστος παρουσίασαν αύξηση των επισκέψεων, το συνολικό αποτέλεσμα της χρονιάς θα είναι πτωτικό. Οι αρμόδιοι φορείς προσπαθούν να αναστρέψουν αυτή την αρνητική εικόνα με νέες καμπάνιες τουριστικής προώθησης. Παράλληλα, η ακύρωση συνεδρίων και σχολικών εκδρομών εξαιτίας των ακραίων καιρικών φαινομένων είχε σοβαρές συνέπειες στον τουρισμό. «Μόνον οι σχολικές εκδρομές που ακυρώθηκαν άγγιξαν το 70%», σημειώνει ο κ. Ζαφείρης, που τονίζει ότι η προσοχή τώρα στρέφεται προς την προετοιμασία των Χριστουγέννων και των μελλοντικών εκδηλώσεων.

Loading

Play