Μεγάλη Βρετανία: Η αποτελεσματικότητα των επιβραβεύσεων για τους μαθητές σε σχέση με τις τιμωρίες

Μεγάλη Βρετανία: Η αποτελεσματικότητα των επιβραβεύσεων για τους μαθητές σε σχέση με τις τιμωρίες

Η μελέτη στην Μεγάλη Βρετανία αποκαλύπτει ότι οι επιβραβεύσεις ενθαρρύνουν καλύτερα τη μαθητική συμμετοχή από τις τιμωρίες. Η πρόσφατη έρευνα του Εθνικού Ιδρύματος Εκπαιδευτικών Ερευνών (NFER) αναδεικνύει την αναποτελεσματικότητα των τιμωριών στην ενίσχυση της μαθητικής συμπεριφοράς και απόδοσης. Αντίθετα, οι προσεγγίσεις που εστιάζουν στην επιβράβευση με προσφορές όπως ποδήλατα και iPads φαίνεται να φέρνουν καλύτερα αποτελέσματα.

Ενώ αρκετά σχολεία στην Αγγλία επιλέγουν να εφαρμόζουν πρόστιμα και τιμωρίες για την επίλυση προβλημάτων, άλλα προτιμούν να χρησιμοποιούν κίνητρα. Οι μαθητές σε σχολεία που συνδυάζουν επιβραβεύσεις και κυρώσεις συμμετέχουν ενεργότερα στην εκπαιδευτική διαδικασία, επιτυγχάνοντας καλύτερα αποτελέσματα.

Η μελέτη αποκαλύπτει ότι η παρούσα κατάσταση της απουσίας μαθητών έχει φτάσει σε κρίσιμα επίπεδα, ειδικά μετά τις αναταράξεις που προκάλεσε η πανδημία. Σύμφωνα με την έκθεση, τα υψηλά ποσοστά απουσιών σχετίζονται με προβλήματα ψυχικής υγείας και ασθένειες. Η υπουργός Παιδείας της Μεγάλης Βρετανίας υποστήριξε την επιβολή γονικών προστίμων, τα οποία δεν έχουν αποδειχθεί δημοφιλές μέτρο.

Οι διευθυντές των σχολείων αναγνωρίζουν την ανάγκη για πιο αποτελεσματικές στρατηγικές. Ο γενικός γραμματέας του Εθνικού Συνδικάτου Εκπαίδευσης τόνισε την αποτυχία των τιμωρητικών μέτρων, επισημαίνοντας ότι η εξατομικευμένη υποστήριξη για τους μαθητές είναι κρίσιμη για την επαναφορά τους στο σχολείο.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play