Οι ζυθοποιίες AB InBev και Carlsberg αντιμετωπίζουν πτώση πωλήσεων λόγω χαμηλής καταναλωτικής εμπιστοσύνης. Η επιφυλακτικότητα των κινέζων καταναλωτών πλήττει τις πωλήσεις λιανικής, ακόμη και την μπύρα. Η Anheuser-Busch InBev NV και η Carlsberg A/S ανέφεραν, και οι δύο, χειρότερη από την αναμενόμενη μείωση όγκων, καθώς οι προσεκτικοί κινέζοι πότες μείωσαν τις δαπάνες. Η κοινοποίηση δεδομένων αποκάλυψε ότι οι όγκοι μειώθηκαν κατά 2,4% το τρίτο τρίμηνο για την AB InBev, μια εξέλιξη που προσέθεσε στο ήδη δυσμενές κλίμα. Στη Δυτική Ευρώπη και την Ασία, η Carlsberg δήλωσε επίσης πτώση όγκων κατά 0,2%.
Η καταναλωτική εμπιστοσύνη χτυπά νέα χαμηλά, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Carlsberg. Αν και η κινεζική κυβέρνηση έχει λάβει μέτρα τόνωσης για να αποκαταστήσει την οικονομία, η καταναλωτική συμπεριφορά δεν έχει ακόμα βελτιωθεί. Οι ζυθοποιίες μάχονται να προσαρμοστούν σε παγκόσμιες πιέσεις και προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους για να ενισχύσουν τις πωλήσεις.
Ορισμένες εταιρείες, όπως η Carlsberg, επενδύουν σε επιθετικό μάρκετινγκ για να προσελκύσουν καταναλωτές, επικεντρωμένες στα σούπερ μάρκετ, ενώ η AB InBev διευρύνει τις διαφημιστικές της καμπάνιες στις ΗΠΑ, όπου βιώνει πρόσφατες προκλήσεις.
Η πτωτική πορεία των πωλήσεων μπύρας ανεβαίνει σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ οι πωλήσεις μπύρας χωρίς αλκοόλ αυξάνονται, δείχνοντας μία αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών.