Εξελίξεις γύρω από εξαγριωμένο πελάτη που ενεπλάκη σε επεισόδιο σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων στις ΗΠΑ. Ο 35χρονος Michael Lee Murray από τις ΗΠΑ φαίνεται πως πήρε λίγο παραπάνω στα σοβαρά την γνωστή σε όλους μας έκφραση ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Ο ίδιος οδήγησε το αυτοκίνητό του και εισέβαλε με αυτό σε μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτου στην πολιτεία Γιούτα, διαμαρτυρόμενος για μια μηχανική βλάβη στο μεταχειρισμένο Subaru Outback που είχε μόλις αγοράσει για 4.000 δολάρια.
Το αίτημά του για επιστροφή χρημάτων, ωστόσο, απορρίφθηκε από τη διεύθυνση της αντιπροσωπείας, κάτι που εξόργισε τον 35χρονο. Ο διευθυντής του καταστήματος, Tyler Slade, δήλωσε ότι είχαν προειδοποιήσει τον Murray πριν από την αγορά ότι το αυτοκίνητο χρειαζόταν επισκευές.
Η κατάσταση εξελίχθηκε ραγδαία όταν ο Murray απείλησε να ρίξει το αυτοκίνητό του μέσα στην αντιπροσωπεία, και παρά τις προτάσεις του Slade για εύρεση λύσης, τελικά εκτέλεσε την απειλή του. Αφού εισέβαλε στο κατάστημα, η καταστροφή της τζαμαρίας υπολογίζεται γύρω στα 10.000 δολάρια.
Πηγή περιεχομένου: in.gr