Στην υπογραφή συμβάσεων για την ανάληψη δύο ενεργειακών έργων και ενός έργου υποδομής προχώρησε η ΑΒΑΞ. Η πρώτη σύμβαση που υπέγραψε σήμερα η εταιρεία αφορά τη μελέτη, κατασκευή και θέση σε λειτουργία ενός νέου σταθμού ενέργειας στην Bismayah του Ιράκ, ισχύος 1.650 ΜW και αξίας 533 εκατ. ευρώ, αποτελώντας το μεγαλύτερο ενεργειακό έργο που ανατέθηκε ποτέ σε εταιρεία ελληνικών συμφερόντων στο εξωτερικό.
Το έργο, διάρκειας 32 μηνών, ανατέθηκε από τον όμιλο Mass Global Holdings για λογαριασμό του οποίου αυτό το διάστημα η εταιρεία ολοκληρώνει τη μελέτη, κατασκευή και θέση σε λειτουργία ανάλογου σταθμού ισχύος 1.500 MW στην ίδια περιοχή, στα περίχωρα της Βαγδάτης. Σημειώνεται ότι η αθροιστική ισχύς 3.150 MW των σταθμών «Bismayah 2» και «Bismayah 3» που έχουν ανατεθεί στην εταιρεία, αντιστοιχεί στο 64% της εγκατεστημένης ισχύος όλων των μονάδων φυσικού αερίου της Ελλάδος.
Επίσης, η ΑΒΑΞ υπέγραψε επίσης με την εταιρεία ICGB στη Σόφια της Βουλγαρίας την σύμβαση για την κατασκευή του έργου «Μελέτη, προμήθεια υλικών και κατασκευή αγωγού διασύνδεσης φυσικού αερίου Ελλάδα – Βουλγαρία (Έργο IGB)», ύψους 145 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για ένα πολυσύνθετο έργο υψηλής σημασίας, καθώς ο αγωγός IGB θα συνδέσει τον υφιστάμενο εθνικό αγωγό μεταφοράς φυσικού αερίου στην Κομοτηνή και το ελληνικό τμήμα του αγωγού Trans Adriatic (TAP) με τον υπάρχοντα αγωγό μεταφοράς και διανομής φυσικού αερίου κοντά στη Βουλγαρική πόλη της Stara Zagora. Η διάρκεια του έργου είναι 18 μήνες.
Τέλος, η ΑΒΑΞ υπέγραψε στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας σύμβαση με την κρατική υπηρεσία οδοποιίας Hrvatske Ceste για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Ston Bypass (DC414), και συγκεκριμένα για τα τμήματα Sparagovici/ Zaradeze – Prapratno και Prapratno – Doli, συνολικού προϋπολογισμού 68,8 εκατ. ευρώ και διάρκειας 28 μηνών. Το έργο βρίσκεται στην δυτική ακτή της Κροατίας και περιλαμβάνει την κατασκευή Εθνικής Οδού, μήκους 18 χιλιομέτρων.
Το έργο θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικό για τη χώρα, καθώς θα προσφέρει πρόσβαση στην υπό κατασκευή γέφυρα Peljesac, για την σύνδεση της περιοχής του Dubrovnik με την υπόλοιπη Κροατία, χωρίς την ανάγκη διέλευσης μέσω Βοσνίας-Ερζεγοβίνης. Με τα έργα αυτά ο Όμιλος ενισχύει σημαντικά το ανεκτέλεστο υπόλοιπο του, το οποίο διαμορφώνεται σε περίπου 1,8 δισ. ευρώ, με το 85% να προέρχεται από έργα του εξωτερικού.